Gå til innhold

Klage på Reima dress?

Anbefalte innlegg

Gjest Charlot

Den er ikke et år gammel enda, men nå er den ubrukelig. Fullt av små rifter rundt armene, slitt flere plasser. Har en aktiv 4 år gammel jente.

Vi bor ikke på den mest snørike plassen, men "alle" har jo reima dress. Er det bare hun som sliter ekstra mye eller?

Nytter det å klage på denne, bør den ikke tåle normalt bruk??? Hun bruker den i barnehagen hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209005-klage-p%C3%A5-reima-dress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde akkurat samme problemet som deg ifjor.

Jeg klagde ikke jeg da, hadde kjøpt dressen på salg, så det var ikke det store tapet.

Dro til en Cath butikk, å kjøpte dress der til 198,-, den var like hel i vår, selv med lek i sand og grus.

Derfor, det var siste året med Reima dress for vår del. Den holder absolutt IKKE mål.

Hadde jeg betalt full pris så hadde jeg gått å forlanget å få tilbake pengene, så hadde jeg dratt til en Cath butikk å kjøpt en kjempebra dress til 198,- kroner istedenfor.

Det samme skjedde med oss, var helt utslitt på knærne etter bare en halv sesong. Dro tilbake og klaget, fikk ny, men med beskjed om at reima ikke tålte annet enn snøføre....!!!

Og dette betaler vi godt over 1000,- kr for!

Helt tullete spør du meg....

Reima-dresser tåler bare snøføre etter hva jeg har hørt her inne.

Nei, skal du ha noe som tåler grus og sand og slitasje så må du ty til noe som koster kanskje 2-400,- og som har gummi i rumpa! :o)

Oij oij oij går det virkelig an at det er noe galt med reima dressen?

Det kommer til å bli litt av ett nederlag for mange dolmødre :))))))

Annonse

Hadde akkurat samme problemet som deg ifjor.

Jeg klagde ikke jeg da, hadde kjøpt dressen på salg, så det var ikke det store tapet.

Dro til en Cath butikk, å kjøpte dress der til 198,-, den var like hel i vår, selv med lek i sand og grus.

Derfor, det var siste året med Reima dress for vår del. Den holder absolutt IKKE mål.

Hadde jeg betalt full pris så hadde jeg gått å forlanget å få tilbake pengene, så hadde jeg dratt til en Cath butikk å kjøpt en kjempebra dress til 198,- kroner istedenfor.

Ser skrivefeilen min først nå,

CATCH-butikk, mener jeg

Oij oij oij går det virkelig an at det er noe galt med reima dressen?

Det kommer til å bli litt av ett nederlag for mange dolmødre :))))))

Vet ikke hvor mange som har reima-dress her inne (har ikke holdt meg oppdatert på akkurat den saken:-) men tror da ikke at noen kjøper reima-dress fordi den skulle være spesiell slitesterk, for det er den nemlig ikke, og det legger forhandler heller ikke skjul på (min erfaring da..). Kjøper man en slik type dress så er det vel først og fremst for å ha en lett og myk dress, som i tillegg er lett å ta på..... Har aldri hørt noen reklamere for at reima er slitesterke dresser. Ville derfor aldri satset på en slik om vi ikke hadde snørike vintrer:-)

Det samme skjedde med oss, var helt utslitt på knærne etter bare en halv sesong. Dro tilbake og klaget, fikk ny, men med beskjed om at reima ikke tålte annet enn snøføre....!!!

Og dette betaler vi godt over 1000,- kr for!

Helt tullete spør du meg....

Har samme opplevelse - men vi fikk ikke ny dress. Aldri mer Reima her, gitt.

Gjest Charlot

Hvilken type reimadress er det? Reimatec eller annen reima? (Buller och bång, el lign)?

Reimatec (den siste som blir kjøpt her i gården). Har ikke fått klaget ennå.

Dama i butikken anbefalte den voldsomt. Burde hun gjort det når det er snøføre her ca 1 uke pr. vinter?

Reimatec (den siste som blir kjøpt her i gården). Har ikke fått klaget ennå.

Dama i butikken anbefalte den voldsomt. Burde hun gjort det når det er snøføre her ca 1 uke pr. vinter?

Jeg har ikke erfaring med reimatec - men har meget god erfaring med "buller och bång" dressen (som ikke er i tec-stoff). Veslegutt har arva storegutts dress, og den er hardt brukt både på snøføre og barmark i halvannet år (storegutt) og ett år (inne i andre året, lillegutt) - og den ser like bra ut ennå:-)

MEN: Kjøpte en ny buller och bång i vår, og den sprakk i sømmen i baken etter bare en måneds bruk. Så kanskje Reima har blitt dårligere med årene? Dressen ble sendt inn fra butikken til importør, og jeg venter på en ny. Så det nytter å klage!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...