Gjest ikke fast nick nå heller Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har lest mye på dette forumet gjennom flere år og skrevet noen få innlegg og svart på noen hvis jeg har noe vettig å komme med.Jeg opererer ofte ikke under noe fast nick bla.for at jeg ikke vil bli gjenkjent.Nå har jeg plutselig skjønt at jeg og en av de aktive brukerne nok har barn i samme klasse, men jeg har ikke tenkt å si noe til denne personen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er egentlig ikke redd for å bli gjenkjent. Men så var det her en gang at det ble røpet litt for masse om meg, og da ble jeg litt redd for å bli gjenkjent allikevel. Så kanskje jeg er reddere for det enn jeg tror? hehe =) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg skriver ingeting her inne som jeg ikke kan stå inne for. Men det er klart - jeg har jo ikke lyst til å sende ut en mail til alle jeg kjenner med nicket mitt heller... Alle jeg kjenner vet at jeg holder til her inne. Så hvis de er sikkelig nysgjerrige, så kan de sikkert finne ut hvem jeg er.. Har blitt gjenkjent et par ganger, med det har ikke gjordt noe. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg tenker det samme som fuji: alt jeg skriver her inne kan jeg stå for! Jeg har skrevet anonymt et par ganger, men da om min søsters problemer, og jeg vil ikke at hun skal bli gjenkjent gjennom meg! En gang ba jeg Webmaster om å slette et av innleggene mine som jeg var redd datteren min skulle kjenne igjen, det ble slettet på rekordtid! Synes forøvrig at det er dårlig gjort mot en person at du vet hvem h*n er, men at h*n ikke vet at du vet... Det hadde jeg mislikt intenst! mvh 0 Siter
Gjest ikke fast nick nå heller Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg tenker det samme som fuji: alt jeg skriver her inne kan jeg stå for! Jeg har skrevet anonymt et par ganger, men da om min søsters problemer, og jeg vil ikke at hun skal bli gjenkjent gjennom meg! En gang ba jeg Webmaster om å slette et av innleggene mine som jeg var redd datteren min skulle kjenne igjen, det ble slettet på rekordtid! Synes forøvrig at det er dårlig gjort mot en person at du vet hvem h*n er, men at h*n ikke vet at du vet... Det hadde jeg mislikt intenst! mvh Jeg har akkurat funnet det ut. Kjenner ikke personen spesiellt godt heller så det ville føles veldig dumt å si noe. Syntes ikke det var noe morsomt å finne ut det heller.Hadde nok foretrukket å ikke vite det. 0 Siter
Gjest Leieboer'n din Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg skriver ingeting her inne som jeg ikke kan stå inne for. Men det er klart - jeg har jo ikke lyst til å sende ut en mail til alle jeg kjenner med nicket mitt heller... Alle jeg kjenner vet at jeg holder til her inne. Så hvis de er sikkelig nysgjerrige, så kan de sikkert finne ut hvem jeg er.. Har blitt gjenkjent et par ganger, med det har ikke gjordt noe. Jeg kjenner deg igjen!! Hilsen han som ikke har tenkt å måke snø i vinter. *s* 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjenner deg igjen!! Hilsen han som ikke har tenkt å måke snø i vinter. *s* He-he! Ja, der kan du se!!! Jeg har besluttet meg for å se på snømåking som en super måte å få litt hverdagstreninge på, så det er helt OK ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjenner deg igjen!! Hilsen han som ikke har tenkt å måke snø i vinter. *s* *grøss* 0 Siter
Gjest Baldriansen Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har akkurat funnet det ut. Kjenner ikke personen spesiellt godt heller så det ville føles veldig dumt å si noe. Syntes ikke det var noe morsomt å finne ut det heller.Hadde nok foretrukket å ikke vite det. Hvordan kan du være helt sikker på det da? Hvis du bare tror du vet det kan du jo bare late som ingenting. 0 Siter
matildes mor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er ikke redd for å bli gjenkjent.Ingen vet hvor jeg bor,hva jeg heter,hva mine barn heter(hehe ,selv om noen tror de vet det også),hva min mann driver med,ja kort sagt så har jeg i bunn og grunn ikke røpet så mye om meg selv. Mine meninger og uttalelser kan jeg likevel stå for om noen absolutt skulle mene de gjennkjenner meg-men who cares? 0 Siter
Gjest ikke fast nick nå heller Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hvordan kan du være helt sikker på det da? Hvis du bare tror du vet det kan du jo bare late som ingenting. Jeg kommer til å late som ingen ting. Ingen problemer med det. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kommer til å late som ingen ting. Ingen problemer med det. Det er alikevel litt ekkelt at du vet.. Den andre personen tror jo at h*n er anonym? Tenk om vedkommende har problemer med barns nattevæting, depresjoner eller noe annet som kan være "følsomt"? Ikke så kjekt at du da vet hvilket barn vedkommende skriver om, det mest redelige er å gi beskjed, så kan jo evt. personen bytte nick, synes i hvert fall 0 Siter
Gjest Baldriansen Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kommer til å late som ingen ting. Ingen problemer med det. Men hvordan vet du det, er det fordi du vet hva barna heter? 0 Siter
Gjest ikke fast nick nå heller Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Men hvordan vet du det, er det fordi du vet hva barna heter? Nei, vet ikke om personen har skrevet noe om navnet på barna. Har ikke fulgt så godt med. Det var noe ang. klassen som jeg først kjente igjen og da det senere var en annen ting ang klassen i tillegg skjønte jeg at det nåtte være mer enn tilfeldigheter + noe annet jeg ikke har lyst til å si noe om. Det dreier seg ikke om følsomme temaer. 0 Siter
emin Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nei, det bekymrer meg ikke. Har blitt kjent med folk her inne som plutselig dukket opp i klassen min, og noen har jeg mailet med og blitt truffet IRL etterpå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg fikk en ekkel følelse for noen uker siden da jeg surte om noe og fikk følelsen av at jeg kjente igjen noen. Men jeg tror ikke deta var tilfelle. Jeg har ei god venninne som vet at jeg bruker DOL aktivt. Om hun er her, vet jeg ikke. Håper hun ikke er her... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nei, det bekymrer meg ikke. Har blitt kjent med folk her inne som plutselig dukket opp i klassen min, og noen har jeg mailet med og blitt truffet IRL etterpå. Dukket opp? Uten at du visste at de kom innom? 0 Siter
Torv Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det er alikevel litt ekkelt at du vet.. Den andre personen tror jo at h*n er anonym? Tenk om vedkommende har problemer med barns nattevæting, depresjoner eller noe annet som kan være "følsomt"? Ikke så kjekt at du da vet hvilket barn vedkommende skriver om, det mest redelige er å gi beskjed, så kan jo evt. personen bytte nick, synes i hvert fall Veldig enig i det du skriver, og håper trådstarter gjør nettopp dette! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nei, jeg er ikke så veldig redd for å bli gjenkjent. Skulle noen finne ut hvem jeg er, så skal jeg overleve det. Jeg står for det jeg mener uansett om folk kjenner meg eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.