Gå til innhold

Er dere redde for å bli gjenkjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

5

• emin

2

• fuji1365380447

2

• DarkPink

1

Mest aktive i denne tråden

De som virkelig vil finne ut hvem jeg er klarer det nok. Jeg legger ikke akkurat ut navn og adresse, men folk som kjenner meg live finner nok kjapt ut hvem jeg er, ja :-)

PS: Hvis noen kjenner meg, så gi livstegn da ;-)

*livstegn*

Jeg kjener deg jo ikke da - men du vet ... :o)

De som virkelig vil finne ut hvem jeg er klarer det nok. Jeg legger ikke akkurat ut navn og adresse, men folk som kjenner meg live finner nok kjapt ut hvem jeg er, ja :-)

Hehe, jeg trodde plutselig en dag at du og jeg var mammaer på samme avdeling i Snorkfrøkens barnehage, men det viste seg at hun som var døv og hun som hadde ei datter med samme navn som minstejenta di ikke var den samme likavel. ;)

Hehe, jeg trodde plutselig en dag at du og jeg var mammaer på samme avdeling i Snorkfrøkens barnehage, men det viste seg at hun som var døv og hun som hadde ei datter med samme navn som minstejenta di ikke var den samme likavel. ;)

Aha, da vet jeg antagelig hvem du snakker om også... men den lille jenta har et annet førstenavn, ikke sant? ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Er det nå jeg også skal si "livstegn" :-)

Annonse

Gjest vil ikke ha fast nick jeg heller nå

Jeg er 80 prosent sikkert at jeg kjenner en igjen på øyegalleriet, en jeg kjenner veldig godt. Jeg kan ikke si noe til personen for jeg kan ikke huske å ha sett nicket her. Jeg vil heller ikke si det i real life, for jeg vil ikke at noen skal vite at jeg er her. Hadde jeg sett nicket her inne hadde jeg sagt med anonymt nick at jeg trodde jeg kjente henne.

Okei. Det er iallefall det eneste barnet jeg vet om som heter det samme og har døve foreldre. Pappaen er ikke norsk... Det er lov å si ingen kommentar altså ,-)

Neinei, du misforstår! Det er et annet barn på samme avdeling som heter det samme. De døve foreldra har en liten gutt. :)

Annonse

Gjest anonymiusen

Jeg er nok ganske lett å kjenne igjen, for dem som måtte bry seg. men det er helt OK,. Skriver ikke noe her inne jeg ikke kan stå for IRL.

Når en kan stå for alt en skriver er det jo greit.

På internett kan en jo skjule seg, vet om ei her inne. VET at IRL så er hun absolutt ikke sånn som hun beskriver seg å være. Egentlig litt tragisk av seg etter mitt syn. (mor, tester narko innimellom, psykisk syk, lyver så det renner av a her)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...