Torv Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Min snart 7 mnd gamle sønn vil helst ikke ha noe annet enn pupp. Vi har prøvd det meste over 3-4 uker, jeg nevner grøt i forskjellige varianter, hjemmelagede fruktpurreér, hjemmelagede grønnsakspurre (en og en sort grønnsak er blitt introdusert) kjøpeglass med grønnsakspurré, banan, kavring, brødskive (tør ikke helt å gi så mye av brød, men det ser ikke ut til at det er noe suksess) Det han spiser bittelitt av er ferskenpurré og sviskesaft som er kjøpt på butikken. Men da må jeg lokke og lure en lang stund før han tar noe. Er det nok? Får han i seg nok vitaminer og jern nå da? Ehh...og hvor lenge må man "øve" time på time for at barna skal spise _litt_ ?? Jeg har prøvd mat både før og etter pupp, dog ikke med forskjellig resultat. Gode råd mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209021-vil-ikke-ha-gr%C3%B8t-eller-annet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.