Gå til innhold

hjemme fra barnehagen lillejulaften?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oisann! Heldigvis leste jeg unnskyldningen før jeg leste fornærmelsen, og det var jammen bra, for jeg har alltid sett på deg som en forkjemper for at dol skal være et forum for småprat også - ikke bare en spørsmål-og-svar-database.

Nå ser jeg forreseten for meg selv som han i reklamen for sesam.no.

To menn som møtes med hundene sine. Så klikker han ene; "Morra di?!? Bissjå di?!? Eg drite vel i det.."

Hehe..det er meg idag =)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Lillemus

2

• smekka

2

• A-K.M.R

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

=)

Har som sagt en veldig dårlig dag og ting går litt i mot for tiden. Beklager igjen at det gikk utover deg :(

:-) Jeg får bare si som Gjertrud Sand: "Vi får håpe det bli likar i mårra!"

Skrevet

Nå ser jeg forreseten for meg selv som han i reklamen for sesam.no.

To menn som møtes med hundene sine. Så klikker han ene; "Morra di?!? Bissjå di?!? Eg drite vel i det.."

Hehe..det er meg idag =)

*ha ha* Tanken slo meg også! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

:-) Jeg får bare si som Gjertrud Sand: "Vi får håpe det bli likar i mårra!"

Ja.. det gjør nok det.. Takk for kloke ord ;p

Gjest blomsterløk
Skrevet

Sønnen vår må i barnehagen på lille julaften, både jeg og pappa må jobbe denne dagen.

Jeg skal jobbe kort da, så han blir hentet rett etter kl. 1200.

Men i romjula skal han ha fri fra barnehagen.

Hadde jeg skulle hatt fri lille julaften, hadde jeg holdt gutten hjemme fra barnehagen.

Skrevet

Sender dem i bhg. og på SFO på lille julaften ja, fordi jeg er nødt til å gjøre massevis hjemme for å ha alt klart til gjester kommer på julaften. Men ungene skal ha fri hele romjula.

Skrevet

Jeg har syntes det har vært kjempekjekt å ha dem der. Ikke full dag, men noen timer så jeg fikk vasket ferdig i ro og mak.

Har ikke hatt dårlig samvittighet for det heller...

Gjest guttemamman
Skrevet

Ungene mine er hjemme lillejulaften siden de ikke har barnehagedag den dagen (halv plass). Jeg jobber turnus og har fri etter turnus, ellers hadde de selvfølhgelig vært i barnehagen!

Lillejulaften er vel en helt vanlig arbeidsdag, eller?

Skrevet

Det er klart du kan sende ham i barnehagen, de aller fleste barn er vel der den dagen? Overhodet ikke noe å ha dårlig samvittighet for, du får heller hente ham litt tidligere om du rekker det.

Skrevet

Snuppa skal noen timer sånn at jeg får vaska og rydda litt, men det blir ikke mange timene.

Skrevet

Min kar skal være hjemme, men det er fordi ferien min begynner allerede den 15, så jeg har veldig god tid til å vaske og stelle.

Skrevet

Jeg tenkte begge skulle få være hjemme den dagen. Jeg kan vaske dagen før, så pynter vi sammen.

Skrevet

Lille julaften er en helt vanlig dag, så guttungen skal en tur i bhg, ja.

Vi kommer nok til å hente ham tidligere, og så blir det pynting av tre og skikkelig lillejulaftenskos om kvelden.

Skrevet

Vanlig barnehagedag. Skal ha fri en dag i romjulen...

Lurer på hva dere jobber med som har så mye fri forresten? Er dere lærere hele gjengen?

(Har ikke lest alle innleggene - men av de jeg har lest så skal jo alle ha fri!)

Gjest prinsesse og prinse mamma
Skrevet

Her tar de juleferie fra 21.12. Jeg jobber turnus og avspaserer som regel i jula. Veldig greit sånn. Skal ha ferie hele romjula også. Da har mannen min også fri:)

Skrevet

Den yngste skal få være i barnehagen frem til kl 12-13 lillejulaften. Så får jeg litt tid alene med de to store og kanskje vaske litt uten for mye hjelp . :-)

Skrevet

Nei, gurimalla -har ikke vasken blitt gjort innen lille julaften hadde jeg jammen droppet det!

Skrevet

Lurer på hva dere jobber med som har så mye fri forresten? Er dere lærere hele gjengen?

(Har ikke lest alle innleggene - men av de jeg har lest så skal jo alle ha fri!)

Feriedag på lille julaften, 2 dager avspasering i mellomjula.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nei, gurimalla -har ikke vasken blitt gjort innen lille julaften hadde jeg jammen droppet det!

jeg har ikke tid før. Har bare de to siste dagene før jul

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...