Gå til innhold

Hull i øra? Hull i hodet?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Nå har jeg sittet og lest litt på barne-forumet..Folk der inne er jaggu meg klin hakke, jo! Jeg har lest mye som imponerer meg der inne før (som f.eks at å gi unger en ekte marsipangris med sukker i er på linje med å tvinge dem til å begynne å røyke crack..;-))

Nå er det altså noen som har gjort den kongeforbrytelsen å få hullet ørene på ungen sin..Riktignok er det kanskje ikke helt NØDVENDIG å hulle ørene på ungen sin, men at det er noe å jazze seg sånn opp til de høyderfor, det kan jeg virkelig ikke forstå. Det ble faktisk trukket sammenligninger til kjønnslemlestelse og annen styggedom. No less.

Det ropes om betennelser og allergier og faen og hans oldemor..Nå fikk omtrent samtelige jeg kjenner hull i ørene på et eller annet punkt før skolealder,det er jo noe småjenter gjerne vil ha. Jeg fikk når jeg var tre. Ingen av oss går rundt med åpne sår og livstruende allergier.

Det er jo greit å ha synspunkter på mye og mangt, men proposjonene..Ojoj!

Er alle inne på småbarnsforumet helt fra alle konsepter?

*undrende*

(egentlig burde jeg lese der oftere..Det blir introdusert en rekke problemstillinger som er HELT jomfruelige for meg, og underholdende att på til...:-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    37

  • laguna1365380434

    31

  • Freya

    20

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Enig i at det kan bli litt i overkant hysterisk der inne *flire*

Når det er sagt har jeg mange ganger vært "litt" irritert på min moder som sørget for at jeg fikk livslang allergi ved å dytte på meg juggel i ørene da jeg var liten. Har man allergi i familien bør man i alle fall tenke seg godt og lenge om før man piercer småungene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det kan bli litt i overkant hysterisk der inne *flire*

Når det er sagt har jeg mange ganger vært "litt" irritert på min moder som sørget for at jeg fikk livslang allergi ved å dytte på meg juggel i ørene da jeg var liten. Har man allergi i familien bør man i alle fall tenke seg godt og lenge om før man piercer småungene sine.

Jeg er for min del bitter på min mor for at hun i 12 år kledde meg opp i grusomme klær og gav meg en umennesklig frisyre, samt sørget for å dokumentere dette fotografisk ved en rekke anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle der inne er helt gærne ja. Jeg er bare der for å lese og lære om hysteriske foreldre. Helt sant altså, egentlig så liker jeg meg ikke der inne en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for min del bitter på min mor for at hun i 12 år kledde meg opp i grusomme klær og gav meg en umennesklig frisyre, samt sørget for å dokumentere dette fotografisk ved en rekke anledninger.

Gå til sak! Jeg støtter deg fullt og helt;-)

Men seriøst, er det ikke en idiotisk ting å gjøre når du vet at halve slekta har allergier av et eller annet slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Enig i at det kan bli litt i overkant hysterisk der inne *flire*

Når det er sagt har jeg mange ganger vært "litt" irritert på min moder som sørget for at jeg fikk livslang allergi ved å dytte på meg juggel i ørene da jeg var liten. Har man allergi i familien bør man i alle fall tenke seg godt og lenge om før man piercer småungene sine.

Det er ganske sterke meldinger ute og går..:-D

Jeg har ikke noe særlig greier på unger og er hverken særlig pro eller kontra ørepiercing av barn som sådant. Men, meldingene der inne, ojoj.. Man undervurderer hvertfall ingen farer av noe slag der inne..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for min del bitter på min mor for at hun i 12 år kledde meg opp i grusomme klær og gav meg en umennesklig frisyre, samt sørget for å dokumentere dette fotografisk ved en rekke anledninger.

Tro meg på det at slike ting bleknes med årene og om ikke så lenge har du tilgitt henne og smiler av bildene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Skaff deg et barn og ooops plutselig er du der også;) For å være ærlig jeg orker ikke å lese slike tråder.

Nei, det HÅPER jeg virkelig ikke..;-) Jeg holder meg pååpent jeg, tror jeg. Barneforumet har underholdningsverdi, men det er et par gærninger der inne jeg er redd hadde kommet etter meg med kjevla sporenstreks..;-) Unger eller ikke.

Og det tør jeg ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det HÅPER jeg virkelig ikke..;-) Jeg holder meg pååpent jeg, tror jeg. Barneforumet har underholdningsverdi, men det er et par gærninger der inne jeg er redd hadde kommet etter meg med kjevla sporenstreks..;-) Unger eller ikke.

Og det tør jeg ikke;-)

Det blir for ille hvis du ikke tør få barn pga. noen på barneforum;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg tror alle der inne er helt gærne ja. Jeg er bare der for å lese og lære om hysteriske foreldre. Helt sant altså, egentlig så liker jeg meg ikke der inne en gang.

*lol* DA må det jo virkelig være mye å lære! :-)

Enkelte av de innleggene der inne burde spares på, det er ganske sterke meldinger:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, flertallet der inne er steike gale, men sannsynligvis (forhåpentligvis...) ikke et represenativt utvalg av norske foreldre.

Hvis de så er vil plata bli jævla overbefolket om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det blir for ille hvis du ikke tør få barn pga. noen på barneforum;)

Det var vel ikke akkurat det jeg sa..;-) Jeg har ikke noe særlig lyst på unger, sånn i utgangspunktet, og er det fare for at jeg blir SÅNN, da blir lysten enda mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Ja, flertallet der inne er steike gale, men sannsynligvis (forhåpentligvis...) ikke et represenativt utvalg av norske foreldre.

Hvis de så er vil plata bli jævla overbefolket om noen år.

*LOL* :-)

Tror deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* DA må det jo virkelig være mye å lære! :-)

Enkelte av de innleggene der inne burde spares på, det er ganske sterke meldinger:-D

Hehe - ja man tar ikke lett på det når det gjelder barna vet du! Og har man fasiten så har man fasiten, da må den jo bare deles med alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til sak! Jeg støtter deg fullt og helt;-)

Men seriøst, er det ikke en idiotisk ting å gjøre når du vet at halve slekta har allergier av et eller annet slag?

Jeg synes disse allergiene blir så overdrevet jeg. Jeg har allergier selv, men det bryr meg egentlig ikke så veldig. Jeg vil heller ha hull i ørene og allergi.

Og de fleste forsvarer det med at de venter til barnet ber om det selv, men de kan jo ikke ta konsekvensen med allergi noe mer når de er 7 enn 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe - ja man tar ikke lett på det når det gjelder barna vet du! Og har man fasiten så har man fasiten, da må den jo bare deles med alle!

Jupp,tydeligvis..;-) Og ingen fare er for liten til å ikke blåses skikkelig ut av proposjon!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske sterke meldinger ute og går..:-D

Jeg har ikke noe særlig greier på unger og er hverken særlig pro eller kontra ørepiercing av barn som sådant. Men, meldingene der inne, ojoj.. Man undervurderer hvertfall ingen farer av noe slag der inne..;-)

Hehe. Og så er det så stas å fortelle andre hvor perfekt en selv er.

Jeg synes det er mye god underholdning på forldreforum;-)

Nå kom jeg til å tenke på et tulleinnlegg jeg skrev der inne for evigheter siden. Jeg var en bekymret mor som var litt engstelig for å sende lille Bottolf i 17.mai-tog uten hørselsvern. Jeg fikk faktisk endel støtteinnlegg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe. Og så er det så stas å fortelle andre hvor perfekt en selv er.

Jeg synes det er mye god underholdning på forldreforum;-)

Nå kom jeg til å tenke på et tulleinnlegg jeg skrev der inne for evigheter siden. Jeg var en bekymret mor som var litt engstelig for å sende lille Bottolf i 17.mai-tog uten hørselsvern. Jeg fikk faktisk endel støtteinnlegg, hehe.

*LOL* :-D Hahaha! Dritmorsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*LOL* :-)

Tror deg!

Nå blir jeg sikkert skjelt ut av hønemødrene der inne, men en del av foreldrene her på dol er soleklare bevis på at enkelte burde tenke seg om flere ganger før de velger å dytte ut unger.

Enhver idiot klarer å bli foreldre, men de er levende beviser på at enhver idiot ikke burde.

Jeg stiftet først mitt bekjentskap med dem for en del år siden da jeg hadde kjørt litt fort med bil, skrev et frustrasjonsinnlegg her på Åpent fordi politiet var frekke nok til å ta førekortet mitt fra meg, og ble skjelt ut av en bunch kvinner som fikk det for seg at jeg kunne kjørt ihjel noen unger.

Det var det eneste de leste ut av mitt frustrasjonsinnlegg. Unger. De tenker ikke på annet. Alt de tenker på har med unger å gjøre.

De er klin gærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...