Gå til innhold

Hull i øra? Hull i hodet?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    37

  • laguna1365380434

    31

  • Freya

    20

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Jammen du er jo kul! Har du skyggesider som innehjelmsforkjemper? ;-)

Veggiser er forøvrig sympatiske særinger. Stort sett. I motsetning til for eksempel folk som får astma av å SE en røyker på et par kilometers avstand, eller de jeg snakker om nå. Som seriøst ser ut til å mene at ekte sukker i påske-egget og øredobber og ba

Jeg skjønner ikke hva folk gidder å være så ikke-folk for.

:-)

Takk for det :)

Jeg er sær på sukker på hverdager, vi spiser helst bare økologisk mat og barbiedukker syns jeg er stygge. Men som mor til to frøkner er det ting man bare må bite i seg, som barbiedukker, rosaglitterkjoler (som tanter kjøper) og sikkert et par andre ting. Jeg er i mot hjelm inne og på trehjulssykler, barna må gjerne klatre i trær og rive opp de rosaglitterkjolene tantene kjøper.

Også er jeg forkjemper av ulltøy, men det har jeg alltid vært siden jeg er født og oppvokst i en kald dal uten sol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man vil jo slett ikke bli tatt for å være barnemishandler heller!

(Ettersom jeg forstår er Reima the best of the best, eller hur?) :)

Oh, yes, det er det. Og dyrest, men det sier seg vel selv? ;-)

*plystrer og håper ingen får øye på Reimadressen som henger ute i gangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, yes, det er det. Og dyrest, men det sier seg vel selv? ;-)

*plystrer og håper ingen får øye på Reimadressen som henger ute i gangen*

Ja, jeg tenker med gru på dem som kjøper Helly Hansen-utstyr til ungene! *grøss*

De kommer til å bli narkomane hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenker med gru på dem som kjøper Helly Hansen-utstyr til ungene! *grøss*

De kommer til å bli narkomane hele gjengen!

Pssst! HH er visst akspetabelt. Det er de med dresser fra Obs som blir narkomane:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniser*

Synes jeg ser dere om 5-6 år, trippende nedover Løkka med hver deres barnevogn, problemer med å manøvrere vogna og ballansere den doble latte'n på en gang.

Den ene med ultrahipp og urban trehjuling av ei vogn, den andre med et vrak av ei vogn fra loppis "fordi retro er kult".

Jaddah! Skal nok se hvem som svæljer de største kamelene da, jah! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jeg ser dere om 5-6 år, trippende nedover Løkka med hver deres barnevogn, problemer med å manøvrere vogna og ballansere den doble latte'n på en gang.

Den ene med ultrahipp og urban trehjuling av ei vogn, den andre med et vrak av ei vogn fra loppis "fordi retro er kult".

Jaddah! Skal nok se hvem som svæljer de største kamelene da, jah! ;)

Hehe. Det blir litt langt å gå helt til Grünerløkka for å spasere med barnevogn, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Synes jeg ser dere om 5-6 år, trippende nedover Løkka med hver deres barnevogn, problemer med å manøvrere vogna og ballansere den doble latte'n på en gang.

Den ene med ultrahipp og urban trehjuling av ei vogn, den andre med et vrak av ei vogn fra loppis "fordi retro er kult".

Jaddah! Skal nok se hvem som svæljer de største kamelene da, jah! ;)

*LOL* :-D

Det får vel bli den dagen alle potene er like store! :-)

Morsom situasjons beskrivelse!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri generalisert i hele mitt liv. ;)

Det finnes naturligvis unntak.

Jepp, for det gjør det. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for dolmamma.... selv om jeg skriver på småbarnsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jepp, for det gjør det. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for dolmamma.... selv om jeg skriver på småbarnsforumet.

Det kunne aldri falle meg inn å kalle deg en ustabil dolmamma. :)

Jeg tror ikke jeg har sett så mye av det du har postet på kjerringforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det blir litt langt å gå helt til Grünerløkka for å spasere med barnevogn, altså.

Men fullt så kjepphøy var du ikke lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...