Gå til innhold

Hull i øra? Hull i hodet?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Bra ironi.

Hvis det var ironi, da. :)

Skjønte du det altså?

Damn. Jeg som skulle hisse deg skikkelig opp, for så å avsløre at det bare var spøk. Nesten godt å se at jeg ikke var troverdig nok da =)

Fy, det var skummelt å skrive under falskt nick for første gang. Skjønner ikke de som tør å operere med sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    37

  • laguna1365380434

    31

  • Freya

    20

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Nå blir jeg sikkert skjelt ut av hønemødrene der inne, men en del av foreldrene her på dol er soleklare bevis på at enkelte burde tenke seg om flere ganger før de velger å dytte ut unger.

Enhver idiot klarer å bli foreldre, men de er levende beviser på at enhver idiot ikke burde.

Jeg stiftet først mitt bekjentskap med dem for en del år siden da jeg hadde kjørt litt fort med bil, skrev et frustrasjonsinnlegg her på Åpent fordi politiet var frekke nok til å ta førekortet mitt fra meg, og ble skjelt ut av en bunch kvinner som fikk det for seg at jeg kunne kjørt ihjel noen unger.

Det var det eneste de leste ut av mitt frustrasjonsinnlegg. Unger. De tenker ikke på annet. Alt de tenker på har med unger å gjøre.

De er klin gærne.

Og vi generaliserer vel ikke, gjør vi vel...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse allergiene blir så overdrevet jeg. Jeg har allergier selv, men det bryr meg egentlig ikke så veldig. Jeg vil heller ha hull i ørene og allergi.

Og de fleste forsvarer det med at de venter til barnet ber om det selv, men de kan jo ikke ta konsekvensen med allergi noe mer når de er 7 enn 2.

Jeg kan ikke gå med belte - brosjer, ringer eller halskjeder (men gjør det likevel og tar det av meg med en gang det begynner å klø - skikeklig vakkert med rødflammete hals...NOT). Det er heller ikke så veldig gøy -og måtte slutte i jobben min. Alt på grunn av hull i ørene i ung alder, det sa hudlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Skjønte du det altså?

Damn. Jeg som skulle hisse deg skikkelig opp, for så å avsløre at det bare var spøk. Nesten godt å se at jeg ikke var troverdig nok da =)

Fy, det var skummelt å skrive under falskt nick for første gang. Skjønner ikke de som tør å operere med sånt!

Hehe, jeg var faktisk i tvil, for du var skremmende lik enkelte av gærningene der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. :)

Og sveisebriller i tilfelle de skulle se rett på sola eller en lampe.

Selvsagt. Og tannbeskytter, innnehjelm og susp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel ikke akkurat det jeg sa..;-) Jeg har ikke noe særlig lyst på unger, sånn i utgangspunktet, og er det fare for at jeg blir SÅNN, da blir lysten enda mindre.

Bruk det som prevensjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var reversibelt - det er ikke hull i ørene.

Hæ!?!?

Hvordan er det revisbelt eller hvordan i pokker man skriver det?

Hvis du vet en måte jeg kan få tilbake en tolv år lang barndom seende ut som et uhyre, limt inn i alskens fotoalbum og forstørret opp på veggen hos samtlige besteforeldre, så gi meg oppskriften _nå_!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten tvil. De er jo så livredde for englebarna sine at jeg ikke kan fatte at den frykten de konstant må leve i så fort ungen ikke er innenfor deres synsfelt, ikke resulterer i alvorlige psykiske traumaer.

Hmmm, det er mulig det er nettopp det som har skjedd. :)

Det er jo nettopp sånn det er - å få barn er den største glde man kan oppleve - men også den aller største FRYKT! og den er ekte, og hele tiden ligger den på lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Skjønte du det altså?

Damn. Jeg som skulle hisse deg skikkelig opp, for så å avsløre at det bare var spøk. Nesten godt å se at jeg ikke var troverdig nok da =)

Fy, det var skummelt å skrive under falskt nick for første gang. Skjønner ikke de som tør å operere med sånt!

*lol* Jeg synes du var flink jeg!:-D

Til forveksling lik mange av de jeg snakka om der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!?!?

Hvordan er det revisbelt eller hvordan i pokker man skriver det?

Hvis du vet en måte jeg kan få tilbake en tolv år lang barndom seende ut som et uhyre, limt inn i alskens fotoalbum og forstørret opp på veggen hos samtlige besteforeldre, så gi meg oppskriften _nå_!

Brenn det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt. Og tannbeskytter, innnehjelm og susp.

Hallo, døøøh. Jeg sa jo hjelm, jo.

Ja, dette skulle borge for noen riktig sunne og robuste barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!?!?

Hvordan er det revisbelt eller hvordan i pokker man skriver det?

Hvis du vet en måte jeg kan få tilbake en tolv år lang barndom seende ut som et uhyre, limt inn i alskens fotoalbum og forstørret opp på veggen hos samtlige besteforeldre, så gi meg oppskriften _nå_!

Hehe, vi hadde en lignende diskusjon i lunsjen her en dag Jeg priser meg lykkelig at jeg hadde bunad på konfirmajonsbildet. Riktignok ser jeg ut som en dass på hue, men bedre det enn en dass på hue OG fugleskremselkjole! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe, kult. Er det så usaklig og ille altså?

Jeg har bare lest der glimtvis, og ja; det er dols mest ustabile mennesker som henger der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi hadde en lignende diskusjon i lunsjen her en dag Jeg priser meg lykkelig at jeg hadde bunad på konfirmajonsbildet. Riktignok ser jeg ut som en dass på hue, men bedre det enn en dass på hue OG fugleskremselkjole! ;)

Moren min og søsteren hennes klandrer mormor for akkurat det samme.. =) De hadde _ikke_ bunad. Men mamma kan faktisk se litt moteriktig og sjarmerende ut på sin måte om man legger godviljen til. Tanta mi konfirmerte seg på åttitallet, og var ikke like heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, døøøh. Jeg sa jo hjelm, jo.

Ja, dette skulle borge for noen riktig sunne og robuste barn!

Med eplekinn og null hull. Som leser flytende i en alder av 3,5, foretrekker fisk og lever framfor pølser og spaghetti til middag og aldri har smakt cola eller sjokolade i en alder av 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...