Gå til innhold

Hull i øra? Hull i hodet?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg sikkert skjelt ut av hønemødrene der inne, men en del av foreldrene her på dol er soleklare bevis på at enkelte burde tenke seg om flere ganger før de velger å dytte ut unger.

Enhver idiot klarer å bli foreldre, men de er levende beviser på at enhver idiot ikke burde.

Jeg stiftet først mitt bekjentskap med dem for en del år siden da jeg hadde kjørt litt fort med bil, skrev et frustrasjonsinnlegg her på Åpent fordi politiet var frekke nok til å ta førekortet mitt fra meg, og ble skjelt ut av en bunch kvinner som fikk det for seg at jeg kunne kjørt ihjel noen unger.

Det var det eneste de leste ut av mitt frustrasjonsinnlegg. Unger. De tenker ikke på annet. Alt de tenker på har med unger å gjøre.

De er klin gærne.

Hør, hør! *applaus* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    37

  • laguna1365380434

    31

  • Freya

    20

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

Hehe. Og så er det så stas å fortelle andre hvor perfekt en selv er.

Jeg synes det er mye god underholdning på forldreforum;-)

Nå kom jeg til å tenke på et tulleinnlegg jeg skrev der inne for evigheter siden. Jeg var en bekymret mor som var litt engstelig for å sende lille Bottolf i 17.mai-tog uten hørselsvern. Jeg fikk faktisk endel støtteinnlegg, hehe.

Hehehe! Det burde komme startpakke for DOL-unger: Hjelm, hørselvern og bobledrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse allergiene blir så overdrevet jeg. Jeg har allergier selv, men det bryr meg egentlig ikke så veldig. Jeg vil heller ha hull i ørene og allergi.

Og de fleste forsvarer det med at de venter til barnet ber om det selv, men de kan jo ikke ta konsekvensen med allergi noe mer når de er 7 enn 2.

Hudlegen min sa nå i alle fall at det kunne gått bra hvis jeg hadde fått hullene senere, men nå skal det nevnes at jeg ikke er purung lenger, og de kan ha forandret mening om den saken uten at jeg har fått det med meg.

Uansett, det er _ikke_ en bagatell å ha kraftig allergi. Det påvirker livet mer enn du aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg sikkert skjelt ut av hønemødrene der inne, men en del av foreldrene her på dol er soleklare bevis på at enkelte burde tenke seg om flere ganger før de velger å dytte ut unger.

Enhver idiot klarer å bli foreldre, men de er levende beviser på at enhver idiot ikke burde.

Jeg stiftet først mitt bekjentskap med dem for en del år siden da jeg hadde kjørt litt fort med bil, skrev et frustrasjonsinnlegg her på Åpent fordi politiet var frekke nok til å ta førekortet mitt fra meg, og ble skjelt ut av en bunch kvinner som fikk det for seg at jeg kunne kjørt ihjel noen unger.

Det var det eneste de leste ut av mitt frustrasjonsinnlegg. Unger. De tenker ikke på annet. Alt de tenker på har med unger å gjøre.

De er klin gærne.

At du kan si noe sånt!!! Det er DU som ikke burde få barn noen sinne, enhver mann med noe vett i behold vet at man ikke skal kjøre over fartsgrensen! Hva om du hadde truffet en unge?? Hadde førerkortet ditt betydd like mye da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nå blir jeg sikkert skjelt ut av hønemødrene der inne, men en del av foreldrene her på dol er soleklare bevis på at enkelte burde tenke seg om flere ganger før de velger å dytte ut unger.

Enhver idiot klarer å bli foreldre, men de er levende beviser på at enhver idiot ikke burde.

Jeg stiftet først mitt bekjentskap med dem for en del år siden da jeg hadde kjørt litt fort med bil, skrev et frustrasjonsinnlegg her på Åpent fordi politiet var frekke nok til å ta førekortet mitt fra meg, og ble skjelt ut av en bunch kvinner som fikk det for seg at jeg kunne kjørt ihjel noen unger.

Det var det eneste de leste ut av mitt frustrasjonsinnlegg. Unger. De tenker ikke på annet. Alt de tenker på har med unger å gjøre.

De er klin gærne.

Jammen de er det! Ingenting er for bagatellmessig til å ikke blåses opp, og alt kan vinkles tilat det burde ha med unger å gjøre.

Enkelte ting har INGENTING med unger å gjøre, det tror jeg joggu meg jeg hadde skjønt selvom jeg hadde en skokk sjøl.

Jeg lurer på om jeg ikke er litt enig med Staff i det han sier om å leve i et barnediktatur. Alle ting.ment for barn eller ikke, skal tilpasses barna. Barna skal ikke lenger tilpasses verden.

En mellomting her hadde sikkert vært fint.

Digresjon, men allikevel.

Jeg er sikker på at det er usunt både for foreldre å unger å være så til de grader fanatiske på ALT!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ment i alle år at det burde vært forbudt. Jeg ble tatt hull på da jeg var 9 år -og har slitt med betennelser og nickelallergier siden. Det burde være en aldersgrense for sånt - helt ærlig det mener jeg - hadde jeg skullet velge som 18-åring hadde jeg helt sikkert stått over.

Klart det er lemlestelse - og kun for at mora (sjelden faren) synes det er "søtt"

Fanken, unger er jo like søte når de er "hele".

Jo - sånt provoserer meg gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt må være Reima, altså;-)

Ja, man vil jo slett ikke bli tatt for å være barnemishandler heller!

(Ettersom jeg forstår er Reima the best of the best, eller hur?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Det burde komme startpakke for DOL-unger: Hjelm, hørselvern og bobledrakt.

Du glemte Reimatec, ullundertøy og redningsvest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det kan bli litt i overkant hysterisk der inne *flire*

Når det er sagt har jeg mange ganger vært "litt" irritert på min moder som sørget for at jeg fikk livslang allergi ved å dytte på meg juggel i ørene da jeg var liten. Har man allergi i familien bør man i alle fall tenke seg godt og lenge om før man piercer småungene sine.

Omtrent som jeg skrev! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

At du kan si noe sånt!!! Det er DU som ikke burde få barn noen sinne, enhver mann med noe vett i behold vet at man ikke skal kjøre over fartsgrensen! Hva om du hadde truffet en unge?? Hadde førerkortet ditt betydd like mye da!?

Bra ironi.

Hvis det var ironi, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg har ment i alle år at det burde vært forbudt. Jeg ble tatt hull på da jeg var 9 år -og har slitt med betennelser og nickelallergier siden. Det burde være en aldersgrense for sånt - helt ærlig det mener jeg - hadde jeg skullet velge som 18-åring hadde jeg helt sikkert stått over.

Klart det er lemlestelse - og kun for at mora (sjelden faren) synes det er "søtt"

Fanken, unger er jo like søte når de er "hele".

Jo - sånt provoserer meg gitt! :)

Jojo, det er sikikert mange sakelige meniger på begge sider..- sjøl har jeg ikke peil.

Det er proposjonene på ting der inne som fascinerer meg. De er pin hakke! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg sikkert skjelt ut av hønemødrene der inne, men en del av foreldrene her på dol er soleklare bevis på at enkelte burde tenke seg om flere ganger før de velger å dytte ut unger.

Enhver idiot klarer å bli foreldre, men de er levende beviser på at enhver idiot ikke burde.

Jeg stiftet først mitt bekjentskap med dem for en del år siden da jeg hadde kjørt litt fort med bil, skrev et frustrasjonsinnlegg her på Åpent fordi politiet var frekke nok til å ta førekortet mitt fra meg, og ble skjelt ut av en bunch kvinner som fikk det for seg at jeg kunne kjørt ihjel noen unger.

Det var det eneste de leste ut av mitt frustrasjonsinnlegg. Unger. De tenker ikke på annet. Alt de tenker på har med unger å gjøre.

De er klin gærne.

.....skal snakke med deg den dagen du ser din lille Amalie komme til verden jeg - blautdyret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for min del bitter på min mor for at hun i 12 år kledde meg opp i grusomme klær og gav meg en umennesklig frisyre, samt sørget for å dokumentere dette fotografisk ved en rekke anledninger.

Men det var reversibelt - det er ikke hull i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kan si noe sånt!!! Det er DU som ikke burde få barn noen sinne, enhver mann med noe vett i behold vet at man ikke skal kjøre over fartsgrensen! Hva om du hadde truffet en unge?? Hadde førerkortet ditt betydd like mye da!?

Jeg håper du var ironisk nå, for hvis ikke, var du et strålende eksempel på akkurat det sdd beskrev i forrige innlegg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jammen de er det! Ingenting er for bagatellmessig til å ikke blåses opp, og alt kan vinkles tilat det burde ha med unger å gjøre.

Enkelte ting har INGENTING med unger å gjøre, det tror jeg joggu meg jeg hadde skjønt selvom jeg hadde en skokk sjøl.

Jeg lurer på om jeg ikke er litt enig med Staff i det han sier om å leve i et barnediktatur. Alle ting.ment for barn eller ikke, skal tilpasses barna. Barna skal ikke lenger tilpasses verden.

En mellomting her hadde sikkert vært fint.

Digresjon, men allikevel.

Jeg er sikker på at det er usunt både for foreldre å unger å være så til de grader fanatiske på ALT!

:-)

Ja, uten tvil. De er jo så livredde for englebarna sine at jeg ikke kan fatte at den frykten de konstant må leve i så fort ungen ikke er innenfor deres synsfelt, ikke resulterer i alvorlige psykiske traumaer.

Hmmm, det er mulig det er nettopp det som har skjedd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...