Gjest Har du gode tips ? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kjøpte Playstation2 igår (tilbud på Elkjøp, 995,-) Der jeg kjøpte konsollen hadde de så dårlig utvalg av spill så det skal vi kjøpe et annet sted. Så spør jeg dere om tips til spill da :-). Spill til jenter på 10 og 5 år. 0 Siter
Speak Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har fått tips om Eye Toy Play. Ho som gav meg tipset har jente på 8 år. Så jeg har kjøpt det, men ikke prøvd det. Det positive er at barna må være aktive. Et kamera fanger opp barnas bevegelser som i sin tur styrer spillet. Betalte 349,- for Eye Toy 2 inkl. kamera. 0 Siter
Kornblomst1365380874 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har fått tips om Eye Toy Play. Ho som gav meg tipset har jente på 8 år. Så jeg har kjøpt det, men ikke prøvd det. Det positive er at barna må være aktive. Et kamera fanger opp barnas bevegelser som i sin tur styrer spillet. Betalte 349,- for Eye Toy 2 inkl. kamera. Hvor kjøpte du dette? 0 Siter
Speak Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hvor kjøpte du dette? De har spillet i alle butikker som selger PS2 spill. Mener jeg kjøpte det i SpaceWorld. Det kostet egentlig 399,-, men da jeg sa de hadde det på tilbud hos ToysRus så fikk jeg det for sammen prisen hos SpaceWorld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.