Gå til innhold

Stikkende vondt i hodet ;-(

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et kink i ryggen for en ukes tid siden, midt i ryggraden. Dette er sikkert en belastning i forbindelse med amming. Det er ikke alltid jeg har ammepute og optimale forhold når jeg skal amme. Dette - tror jeg - kan ha ført til at en nerve ligger i klem. Jeg har en underlig stikkende hodepine, men det er kun på et bittelite området i bakhodet. Det er som lyn nedslag om jeg skal beskrive hodepinen. Kinken i ryggen har gitt seg, men jeg kjenner det ennå - uten at ryggen er det som er problemet.

Noen som har vært borti det samme og hva har dere eventuelt gjort?

Jeg vurderer å ta kontakt med legen, men jeg har mest tro på at sånt kan ordnes via kiropraktor.

Takknemlig for deres synspunkter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209199-stikkende-vondt-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stor tro på naprapat

Jeg ville gått til naprapat, han fikser sånt. Kiropraktor tar deg bare inn igjen time etter time og du må betale kanskje tusenvis av kroner. Naprapaten som jeg går til gir beskjed etter et par behandlinger om han ikke klarer å behandle meg.

Jeg pleier innimellom å kjenne "lyn i hodet". Den stikkende smerten kommer bare sånn helt plutselig og forsvinner like kjapt som den kom. I perioder der jeg har slike stikkesmerter vet jeg at det kommer av stive nakkemuskler. Det er ikke alltid jeg kjenner at nakken er stiv, men jeg blir bedre når jeg får nakkemassasje.

Hvis du skal ta behandling for nakken/ryggen kan jeg varmt anbefale deg naprapati som er en mellomting mellom fysioterapi og kiropraktikk. Jeg har prøvd både fys. og kir., men naprapati fungerte ti ganger bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...