Gå til innhold

Kveldsspising


Sybe

Anbefalte innlegg

Gutten min på 5 md. spiser veldig lite ved det siste måltidet før han legger seg for natta. Før spiste han lenge fra begge brystene, nå spiser han litt fra det ene. Han sovner veldig raskt. Jeg har prøvd å gi ham mat tidligere, men da vil han ikke ha. Dette resulterer i at han våkner hver 3. time hele natta. Fra han var ca. 7 uker til han var 3 md sov han hele natta.

Er det noe jeg kan gjøre for å få ham til å spise mer på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære Sybe. Kanskje du kan prøve å amme ham litt tidligere når han ikke er så trøtt? Når du ammer ham ha på lite klær slik at det er lettere å holde ham våken. Masser/stryk brystene i retning mot brystknoppen, mens du ammer slik at du får maksimalt med melk ut mens han suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...