Gjest nysgjerrigpetrus Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 ...var det prevensjonen som sviktet? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Brukte p-pille, hadde brukt den siden jeg var 15 år. ( var syk i en uke med oppkast) Viste jo lite om at jeg kunne kasteopp pillen da, så jeg tok jo pilla som vanelig helt til jeg begynte og kasteopp igjen reiste til lege var jo redd for en ny uke i senga, var vist gravid gitt ..... Men selv om det ikke var planlagt var jeg verdens lykkligste mennske på jord, selv om jeg var bare 18 og nettopp hadde fått lappen 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Glemte pilla en dag jeg. Vi visste det begge to at dette ikke var sikkert men lot det stå til. Hadde vi på død og liv ikke villet ha barn hadde vi vært mer forsiktige. Tulla er nå 4.5 mnd gammel og er verdens vakreste. Mor er verdens lykkeligste! 0 Siter
j83! Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hadde i mange år brukt usikre/sikre perioder som funket kjempe fra da jeg hadde veldig regelmessig mens og eggløsning.. Men så brukte jeg utsettningspiller for mensen en måned som tydligvis rotet litt i systemet med eggløsning og sånn så da ble jeg gravid da vettu.. =) Kom som et sjokk først , men nå når vi sitter her med verdens nydligste jente på 7mnd er vi bare verdens lykkligste =) 0 Siter
Melissa Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hos oss var det av alle ting at vi plutselig kunne få barn ;-). Hadde vært gjennom prøverørsforsøk og fått sterilitetsattest, men etter åtte år uten noe har vi nå blitt gravide to ganger - og ingen av dem var planlagte, men nå har vi lært ;-) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Var full og ga f*** i kondom, satsa på å hoppe av i svingen, men han hoppa åpenbart litt for sent.... Siste gang jeg stoler på den metoden gitt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Lillesøster (mellomste barnet) er ikke planlagt. Kan vel ikke si at prevensjonen sviktet. Vi brukte ikke, fordi vi var overbevist om at vi ikke ble gravide så fort (hadde brukt 3 år på å lage storesøster). Vel, vi brukte IKKE lang tid. Lillesøster ble født 14 mnd etter storesøster. Og vi lærte etter det. Prevensjonen var på plass ikke lenge etter fødselen av lillesøster. 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Brukte persona, som lyste rødt to dager etter mensslutt. Vi var enige om at det var noe galt med den, men det var det ikke..... 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Ja, jeg gikk på p-piller. Hadde vært samboere i mange år. Så ble jeg skikkelig syk av noe medisin jeg fikk av legen - tydeligvis noe allergigreier. Jeg spydde og ... . Og ble gravid. Heldigvis! *S* 0 Siter
Velouria Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jepp, begge gangene faktisk. Men det var ikke noe krise, vi var helt klare på at vi ville sette igang, men så fant vi ut at vi skulle vente litt og da plutselig satt hun der 0 Siter
Gjest pippppi Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hos oss var det av alle ting at vi plutselig kunne få barn ;-). Hadde vært gjennom prøverørsforsøk og fått sterilitetsattest, men etter åtte år uten noe har vi nå blitt gravide to ganger - og ingen av dem var planlagte, men nå har vi lært ;-) Hallo Melissa! Gravid to ganger?!?!? Tuller du, eller er dere virkelig igang igjen. Hvis så er tilfelle, GRATULERER KJEMPEMASSE! Du store min... 0 Siter
Platina Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg skulle gå over fra minipille til p-pille da jeg sluttet å amme den første, måtte bare på mensens første dag først. Vel... Den kom ikke. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Den sviktet ja. Brukte p-piller. Men jeg ville ikke vært foruten gutten min idag, skrev ikke det i den forrige tråden ) 0 Siter
Platina Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg skulle gå over fra minipille til p-pille da jeg sluttet å amme den første, måtte bare på mensens første dag først. Vel... Den kom ikke. Han var forresten planlagt. Vi hadde bare ikke tenkt at han skulle komme så tidlig. 0 Siter
Melissa Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hallo Melissa! Gravid to ganger?!?!? Tuller du, eller er dere virkelig igang igjen. Hvis så er tilfelle, GRATULERER KJEMPEMASSE! Du store min... he-he, stemmer det ja ;-) Går det fint med dere? 0 Siter
AAA Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hos oss var det av alle ting at vi plutselig kunne få barn ;-). Hadde vært gjennom prøverørsforsøk og fått sterilitetsattest, men etter åtte år uten noe har vi nå blitt gravide to ganger - og ingen av dem var planlagte, men nå har vi lært ;-) 2 ganger?! Hva er det nå du har glemt å orientere om din snik!! ;-) Gratulerer så mye da. 3 så tette, hadde du trodd det for et par tre år siden? MVH 0 Siter
Melissa Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 2 ganger?! Hva er det nå du har glemt å orientere om din snik!! ;-) Gratulerer så mye da. 3 så tette, hadde du trodd det for et par tre år siden? MVH Nei ikke i det hele tatt! Er faktisk ennå noen dager til toårs dagen for tildelingen!! Hadde igrunnen trodd du var informert for lenge siden foresten, var ei stund siden jeg fortalte det til ett par av de du bor i nærheter av ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Prevensjonen sviktet. Tror jeg. Jeg kastet opp en gang, 1.5 time etter at jeg hadde tatt pillen. Kan være det som gjorde det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.