Gå til innhold

Til dere som ikke hadde planlagt barnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var litt somling med å få byttet fra p pillene til noe annet og så skjedde det bare.....

Den andre gangen så har vi ikke brukt prevensjon på 3 år da vi planla i det første året og ikke noe skjedde og andre året gikk det heller ikke. Da glemte vi det rett og slett av...

Men gurimalla hvor velkommen begge er.

Sitter her med 17 dager til terminen og gleder meg skikkelig

Skrevet

det var vel min egen feil...... glemte rett og slett å ta p-pillene

Gjest pippppi
Skrevet

he-he, stemmer det ja ;-) Går det fint med dere?

Oj,oj,oj...

Ja, da vil jeg tro du får nok å pusle med etterhvert!

Jeg synes til tider det er veldig pes med to små (det synes vel kan hende du også, i og med at du ikke akkurat kaller nestemann planlagt...) Storebror trasser og har natteskrekk, skrik og bråk dag og natt, mens lillesøster er i ferd med å utvikle seg til ei ordentlig kruttkjerring, aner ett visst Colombiansk termperament der ja..., neida nå er jeg stygg. Vi er faktisk inne i en ganske fin periode nå, det går jo litt opp og ned. Storebror har blitt så stor, 4 år, oppegående og interessert i det meste, veldig ivrig med juleforberedelsene for tiden. Og lillesøster på 16 mnd. tripper rundt og roter og utforsker OVERALT, imponerende foretaksom, hun virker svært så fornøyd med tilværelsen, så god atte :o)

Jeg skal være hjemme et halvår ekstra før jeg begynner å jobbe igjen, har jo styret en del for å få de to småtrollene, så nå er jeg veldig bevisst på å nyte tida mest mulig.

Jeg sender deg gjerne ett bilde av gullene, hvis du gir meg adressa di, tror ikke jeg har den lenger.

Hvordan er dine dager, da?

Og hvor stor blir egentlig aldersforskjellen mellom dem?

Stor førjulshilsen fra

Skrevet

Oj,oj,oj...

Ja, da vil jeg tro du får nok å pusle med etterhvert!

Jeg synes til tider det er veldig pes med to små (det synes vel kan hende du også, i og med at du ikke akkurat kaller nestemann planlagt...) Storebror trasser og har natteskrekk, skrik og bråk dag og natt, mens lillesøster er i ferd med å utvikle seg til ei ordentlig kruttkjerring, aner ett visst Colombiansk termperament der ja..., neida nå er jeg stygg. Vi er faktisk inne i en ganske fin periode nå, det går jo litt opp og ned. Storebror har blitt så stor, 4 år, oppegående og interessert i det meste, veldig ivrig med juleforberedelsene for tiden. Og lillesøster på 16 mnd. tripper rundt og roter og utforsker OVERALT, imponerende foretaksom, hun virker svært så fornøyd med tilværelsen, så god atte :o)

Jeg skal være hjemme et halvår ekstra før jeg begynner å jobbe igjen, har jo styret en del for å få de to småtrollene, så nå er jeg veldig bevisst på å nyte tida mest mulig.

Jeg sender deg gjerne ett bilde av gullene, hvis du gir meg adressa di, tror ikke jeg har den lenger.

Hvordan er dine dager, da?

Og hvor stor blir egentlig aldersforskjellen mellom dem?

Stor førjulshilsen fra

så koselig å høre fra deg igjen :-).

Hadde vært flott om du sender en mail til [email protected] så sender jeg deg den adressen jeg bruker til vanlig. Ellers så står også adressen på Colombialisten om du har den :-)

Det er forresten 2 år, minus to uker mellom mine to, og blir rundt 20 mnd mellom to og tre, så travelt- men kjempekos skal det bli :-)

Skrevet

En p-pille 12 timer for sent. Det var alt som gikk galt. Men heldigvis for det :-)

Skrevet

Jepp! :) P-sprøyte :)

Trodde den var bankers... Gikk det ikke mer enn 3 mnd mellom to sprøyter heller?

Skrevet

Trodde den var bankers... Gikk det ikke mer enn 3 mnd mellom to sprøyter heller?

Nope :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...