Juneau Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Forventningsfull puttet jeg nylig innkjøpte Coldplay cd`en "x&y" i pc'en for å få den over i Ipod'en. Kjempeskuffelse da jeg oppdaget EMI's Copy Control som hindrer meg i det. Noen som har opskrift på fix, eller annen løsning? OBS - Jeg er ingen musikktyv! Jeg kjøper all min musikk - og laster ikke ned fra P2P nettverk. Har jeg nå fått denne omtalte "rootkit'en" og annen skjult dritt inn på PC'en etter å ha lagt Coldplay cd'en i DVD-drevet? Takknemlig for svar. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Nå var det Sony som hadde dette root kit-et på cd-ene, og ikke EMI (kan hende jeg har gått glipp av noe). Søk på nettet - det finnes sikkert en løsning for å omgå sperren. Jeg er for maksimal hindring av musikk-tyveri, men egne plater må man kunne kopiere. "............................................." 0 Siter
fabriana Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Heisann, det var rart, for jeg har akkurat denne CD'en på min iPod, så min CD var ikke kopibeskyttet... Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.