Gå til innhold

Sofie...

Anbefalte innlegg

Gjest navnetråd
Skrevet

Sofie passer som mellomnavn til det aller meste. Lillesøster har det som mellomnavn! Nydelig navn!

Blir begge navnene hennes brukt da? Er litt redd for at noen bruker bare det ene og noen begge to..

Gjest navnetråd
Skrevet

Ina Sofie eller Ida Sofie. Liz Sofie.

Malen Sofie.Charlotte Sofie. janne sofie. Gunn Sofie.

ODA SOFIE.

:)

Hvorfor var ODA SOFIE med store bokstaver da? :)

Skrevet

Min mor sa det vra greit, selv om jeg var veldig i tvil pga akkurat hva henne ville føle rundt det hele. Mamma fikk bære vesla til dåpen da, for å veie opp litt. Tanken har streifet meg at kanskje min neste datter (hvis jeg får en) kan oppkalles etter henne, men hun har et navn som er vanskelig å oppkalle etter, og et navn jeg ikke vil at mitt barn skal ha.

Man trenger jo ikke oppkalle direkte, det går an å ha et navn som begynner med de samme stavelsene, eller som betyr omtrent det samme.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Linn Sofie, Anne Sofie, Ann Sofie også syns jeg Sofie er innmari fint alene.

Gjest Tingeling81
Skrevet

Syns bare Sofie er fint jeg! Kjempe fint navn!:)

Skrevet

Kjenner ei som heter Maja Sofie. Synes det er fint :-)

Gjest sofie34
Skrevet

selfølgelig et kjempefint navn synes jeg...hadde ville bruke det på mine barn selv hadde det ikke vært for at mitt nick i årevis har vært:

Gjest mamma til en annen Sofie
Skrevet

Sofie er et vakkert navn, og det står godt alene. Men om jeg var "tvunget" å sette et annet navn til, ville jeg vurdert

Hanne Sofie

Ellen Sofie

Vilde Sofie

:)

Skrevet

Blir begge navnene hennes brukt da? Er litt redd for at noen bruker bare det ene og noen begge to..

Nei, vi bruker bare fornavnet. Av og til når jeg blir sint hender det jeg bruker begge...

ringerikskringla
Skrevet

min stedatter heter karen sofie..

synes det er ett fint navn

Skrevet

Jeg synes Sofie er kjempefint, men at det mister penheten sin når det står sammen med andre navn. Det synes jeg egentlig om de fleste pene navn.

Skrevet

Jeg synes Sofie er kjempefint, men at det mister penheten sin når det står sammen med andre navn. Det synes jeg egentlig om de fleste pene navn.

Applaus :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...