Gå til innhold

Syns mange her er slemme jeg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

5

• nitni

4

• tonie

4

• Glimtipper

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Det er jo måten man svarer på da...

Det er sant. Men står det så ofte at på småbarnsformuet at det er et "jævlig stygt navn" etc? Har ikke lagt merke til det, jeg.

Uansett, dette er en plass der folk tør å si hva de virkelig mener. I RL så spiller bare de fleste med og later som de synes det er fint (gjelder selvsagt ikke alle).

Gjest Frustrert frue

Ok, jeg er enig i at man kan vurdere språkbruken sin litt. Jeg synes feks det er veldig tøvete når folk sammenligner et navn med mishandling, eller påstår at barnet kommer til å bli mobbet pga navnet.

Men å si at man ikke liker navnet, synes det er stygt eller forbinder det med noe negativt, det må jo være helt greit - så lenge folk spør om en mening.

Sant det!

Men det er akkurat hva jeg mener, hans navn har som eksempel blitt sagt " han kommer til å bli en kjeltring, narkoman" osv... Ikke hyggelig!!!

Gjest papirtiger

Men det er vel måten man svarer på enkelte reagerer på...

Hvorfor være så "hard" bare fordi man er gjemt bak en skjerm?

Tviler på at folk gir slike tibakemeld. i RL..

Tja.. Det er sikkert ikke en 1-1 relasjon mellom sosiale evner på DOL og i virkeligheten, men det virker veldig rart om man klarer å slenge fra seg den ene drittkommentaren etter den andre på DOL, og samtidig være kjempesympatisk i det virkelige liv. Kanskje..

Men at mange glemmer at de snakker med mennesker også på DOL, det tror jeg så gjerne på.

Annonse

Sant det!

Men det er akkurat hva jeg mener, hans navn har som eksempel blitt sagt " han kommer til å bli en kjeltring, narkoman" osv... Ikke hyggelig!!!

Men som sagt: Når folk blir kjent med gutten din, vil de jo etter hvert forbinde det navnet med ham, og ikke med det de opprinnelig tenkte. Og gutten din er sikkert kjempesøt, eller hva? ;o)

Navnet skjemmer ingen, men folk kan skjemme navnet.

Gjest M.Angelica

Men som sagt: Når folk blir kjent med gutten din, vil de jo etter hvert forbinde det navnet med ham, og ikke med det de opprinnelig tenkte. Og gutten din er sikkert kjempesøt, eller hva? ;o)

Navnet skjemmer ingen, men folk kan skjemme navnet.

Enig! =)

Gjest Et lite sukk fra meg...

Hva er navnet da?

Navnet er Kevin! Og han er nydelig, det skal jeg love deg, og kjempe snill og god:o)

Ingen rampete, typisk liten kjeltring dette nei...

Like smart, artig og søt som han på de hjemme alene filmene... ( nei, det var ikke der jeg fikk navnet fra, hadde ikke sett filmen da:o))

Annonse

Navnet er Kevin! Og han er nydelig, det skal jeg love deg, og kjempe snill og god:o)

Like smart, artig og søt som han på de hjemme alene filmene... ( nei, det var ikke der jeg fikk navnet fra, hadde ikke sett filmen da:o))

Det var jo et pent navn. Har du hørt så mye negativt om det navnet? Det var jo senest en tråd om Kevin og søstera (kanskje Kavita).

:-)

Gjest M.Angelica

Hmm..er det navnet nevnt med så mye negativitet, da?

=)

Gjest "skara"

Det er sant. Men står det så ofte at på småbarnsformuet at det er et "jævlig stygt navn" etc? Har ikke lagt merke til det, jeg.

Uansett, dette er en plass der folk tør å si hva de virkelig mener. I RL så spiller bare de fleste med og later som de synes det er fint (gjelder selvsagt ikke alle).

Hei M.Angelica

Er desverre blond, men jeg ser flere av dere har skrevet RL hva srår det for??

Vet ikke helt om jeg skal sende dette men...............jo jeg prøver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...