Gå til innhold

Leke-garasje og andre julegave-ideer

Anbefalte innlegg

Tror vi kommer til å kjøpe en leke-garasje til den ene niesen vår (4 år), hun leker mye med biler for tiden. Men kan dere anbefale en som er litt bra og solid? Hun har bl.a. en "klåfingret" lillesøster på drøyt 1 år... :-)

Og hva med lillesøster, jeg vurderer Duplo (eller hva nå de store lego-klossene heter). Men andre ideer mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209387-leke-garasje-og-andre-julegave-ideer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Hei gemini:)

I barnehagen har vi en plastikk garasje med mange lyder, på ulike plasser. Sånn kan de trykke og få lyd som passer til det de gjør med bilene. Veldig populært:)

Disse er mellom ett og tre år da, men elsker den garasjen.

De små er glade i brannbilen av tre også, der du kan ta av delene. Ellers er det fint med trillevogner av ulike slag som de kan legge leker oppi og trille rundt med.

Treklosser er bra.

Huset med plastikk dyr inni er populært. Generellt er dyr populære. Tja... dette var noe. Bøtte og spade til å ha ute går an. Hm.. .ja.. jeg tror de kan finne glede i det meste. Men enkle solide ting, ikke så mye *moderne* ting som gjør bare en ting tror jeg er lurt å kjøpe..

Lykke til.

Husker ikke merket på garasjen jeg... menmen

Ha en fin kveld da:-)

Gjest svaksterk

I barnehagen har vi en plastikk garasje med mange lyder, på ulike plasser. Sånn kan de trykke og få lyd som passer til det de gjør med bilene. Veldig populært:)

De små er glade i brannbilen av tre også, der du kan ta av delene. Ellers er det fint med trillevogner av ulike slag som de kan legge leker oppi og trille rundt med.

Treklosser er bra.

Huset med plastikk dyr inni er populært. Generellt er dyr populære. Tja... dette var noe. Bøtte og spade til å ha ute går an. Hm.. .ja.. jeg tror de kan finne glede i det meste. Men enkle solide ting, ikke så mye *moderne* ting som gjør bare en ting tror jeg er lurt å kjøpe..

Lykke til.

Må bare rette på noe her jeg:-) altså, de små kobler jo ikke hva de gjør med bilene og lydene, men jeg vil tro at en på 4 kommer til å gjøre det. :-) Så at jeg hadde skrevet det litt rart der.

Jaja, ha det fint da, og lykke til med gavekjøpene gemini

Treklosser er bra.

Lykke til.

Takk for tipsene!

Fireåringen er sent utviklet, så leker som slår an blant de minste passer nok helt fint. Hun og lillesøster leker ofte med de samme tingene...! (Men så er lillesøster på drøye året tidlig ute også med en del ting...)

Treklosser er bra.

Lykke til.

Sikkert FisherPrice-garasjen du snakker om.

1,5-åringen vår har en sånn, og den er både solid og morro å leke med. Han har nok glede av den lenge :o)

Annonse

Riktige leker har (i hvert fall har de hatt en tidligere) en i tre med skyvedører. Merket er Mikki eller Micki eller noe sånt. Den er solid, ikke spesielt billig og ufarlig for ettåringer, men ikke den mest avanserte. Vippedører er kanskje mer spennende, men den er i hvert fall et alternativ til de mange parkeringshus-variantene som selges.

Jeg hadde kjøpt Fisher-Price sitt (er med lyd) - Little People mener jeg det er. da finnes det mange andre ting man kan supplementere med. Tåler utrolig mye og har ikke noen smådeler som kan settes i halsen av mindre barn.

Så nevner du Duplo til den minste - superbra gave, som brukes i mange år. Vi har ønsket oss dukkehus i Duplo (finnes med senger, bord, stoler etc.) i en pakke- Mener den koster ca 350,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...