Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trk1365380645

Kjære snø!

Dette høres ut som en utmerket strategi, omtrent som at du kan vente utrolig lenge på bussen uten at den kommer, men i det man tenner seg en røyk dukker den opp under første trekket;) (Må legge til at dette vet jeg ikke noe om lenger... tar jo aldri bussen;)).

Håper det funker snart!

Venteklem fra

Fortsetter under...

:-)

Jeg vet jo at jeg kommer til å forstå hvorfor vi måtte vente så lenge når telefonen omsider ringer, men det er en himla dårlig trøst akkurat nå ;-)

Beste hilsen fra

Huff ja det var nok en dårlig trøst men.... hva kan alle vi som føler med deg gjøre?

Barnet er du jo "svanger" med , så det er jo på vei.... Jeg gikk en måned på overtid når jeg var gravid , å trodde at barnet ville komme fortidlig haha , men men det er forskjell på en måned å maaaange månder da.Men nå skylder du oss å hive deg på dol å forkynne med en gang det skjer.... for vi er jo så ventesjuke alle sammen som har fulgt deg i prossessen.

Lykke til ... snart... kommer .. det en telefon..

Kjære snø !

Jeg har lagt inn ønske hos nissen i år at du endelig får den Rette telefonen.

Jeg synes virkelig synd på dere som har brukt så lang tid med dette svangerskapet.

Husker vi hadde kontakt for snart TO år siden hvor du ga meg mange nyttige tips for å søke om velferdspermisjon.

Velferdpermisjonen fikk jeg innvilga og prinsessa vår har vært hos oss i 1 1/2 år nå.

OG der sitter dere og venter ENDA !

Ikke for å "blåse av" Kinasøkerne som nå har fått en mnd eller to lengre ventetid altså, men min største sympati er VIRKELIG rettet mot dere i Col. og især deg snø.

Jeg synes du utviser et fantastisk tålmod og til og med klarer å være til stor støtte for alle andre inne på DOL !!

Så jeg håper INDERLIG dere får tildeling nå.

Stooor klem fra tidligere tromsmamma.

Kjære snø !

Jeg har lagt inn ønske hos nissen i år at du endelig får den Rette telefonen.

Jeg synes virkelig synd på dere som har brukt så lang tid med dette svangerskapet.

Husker vi hadde kontakt for snart TO år siden hvor du ga meg mange nyttige tips for å søke om velferdspermisjon.

Velferdpermisjonen fikk jeg innvilga og prinsessa vår har vært hos oss i 1 1/2 år nå.

OG der sitter dere og venter ENDA !

Ikke for å "blåse av" Kinasøkerne som nå har fått en mnd eller to lengre ventetid altså, men min største sympati er VIRKELIG rettet mot dere i Col. og især deg snø.

Jeg synes du utviser et fantastisk tålmod og til og med klarer å være til stor støtte for alle andre inne på DOL !!

Så jeg håper INDERLIG dere får tildeling nå.

Stooor klem fra tidligere tromsmamma.

Snufs og tusen takk, Refiloe! Det var gode ord å høre :-)

Ventetiden er hard, men det hjelper virkelig på å få den støtten jeg får her og blant andre adopsjonsvenner!

Jeg gleder meg siiiiinsykt til å juble ut gode nyheter :-))

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...