Gå til innhold

Tur til Island;noen med ærfaring?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Ja, det finnes noen flere men de er ikke lett å finne og du må vite nøyaktig hvor det er ufarlig å bade.

Disse er nemlig ikke en del av et anlegg (hmmm, manglet et godt ord over fasilitetene på blåe lagunaen). Men de er altså bare ute i naturen.hmmm. skjønner du meg ?

Og det er ikke bare å gå sjekke hvis man ser at det kommer røyk opp fra et vann ;) Det finnes nemlig de som er super varme og du kan skades sikkelig. Så det er liksom ikke bare å hoppe ut i he, he...

Men den blåe lagunaen kan jeg anbefale 100% til tross for lukta..hehe.. jeg blir i allefall skikkelig avslappet etter et besøk. Og eksperter mener at den spesielle leiren som finnes i bunnen kan lege endel hudsykdommer. Du finner sikkert mer informasjon på nettsiden: http://www.bluelagoon.com/

du kan skifte over til engelsk der :)

God tur

Takk :-)

Skrevet

Vi flyttet hitt, jeg og eksen. Datteren vår ble født i norge ;)

Jeg har jo på en måte fulgt deg her inne på DOL siden du kom og jeg ville bare si at norsken din har blitt utrolig bra på denne tiden! :o)

Kjempekoselig at du er her inne synes jeg. Du har alltid noe trivelig å si du, kan ikke huske jeg har sett deg slenge med leppa til noen. :o)

Skrevet

Da har det vært flere her fra Island;)

Jepp, det er flere islendinger her inne. :o) (nei, ikke meg)

Skrevet

Jeg har jo på en måte fulgt deg her inne på DOL siden du kom og jeg ville bare si at norsken din har blitt utrolig bra på denne tiden! :o)

Kjempekoselig at du er her inne synes jeg. Du har alltid noe trivelig å si du, kan ikke huske jeg har sett deg slenge med leppa til noen. :o)

Jeg tenkte akkurat på det samme!

Umulig å se at Skygge ikke er norsk utfra rettskrivingen nå :-)

Skrevet

Jeg tenkte akkurat på det samme!

Umulig å se at Skygge ikke er norsk utfra rettskrivingen nå :-)

Hun har bedre, mye bedre!, rettskriving enn mange som er etnisk norske spør du meg...

Dagens undervisning i rettsktiving på skolen er en katastrofe, intet mindre.

Skrevet

Hun har bedre, mye bedre!, rettskriving enn mange som er etnisk norske spør du meg...

Dagens undervisning i rettsktiving på skolen er en katastrofe, intet mindre.

"rettsktiving"

*humre humre*

Skrevet

Tusen takk :)

Det tok jo litt tid å lære ja :) hehe..

Men har mine dager der ordene nekter å komme fram. Imens andre dager dukker de opp med engang.

En sjelden gang har jeg jo blitt provosert, men slenger sjelden med leppa. Det er som regel en grunn for at man blir misforstått, og folk kjenner jo ikke alle fakta på et forum som DOL ;)

Husker deg også fra "gamle dage" tror vi gik gravide med nr.1 samtidig hvis ikke jeg husker feil ? hmmm..

Mye har skjedd siden da :)

Stikker innom enda av og til, har ikke så mange spørsmål som før ;)

Julehilsen.. ho,ho,ho..

Gjest Klarte ikke å dy meg.....
Skrevet

Au da, erfaring skrives ikke med æ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...