Gjest hva synes dere? Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har fått tak i et par brukte skøyter. Vel, brukt er vel overdrevet. De er prøvd på, men ungen som eide dem var ikke interessert. De ser ut som de kommer rett fra butikken. Jeg pakker dem inn i gave til mitt barn. Er det dumt å gi bort noe som ikke er helt nytt? Ville du ha gjort det? De kostet meg svært lite penger, og jeg synes det er en topp gave. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Må vel være en fin gave det? Synes ikke det gjør noe om du gir bort noe du har kjøpt brukt for en billig penge. Og som du sier, så er de svært pent _brukt_. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg syns det høres SUPERT ut! 0 Siter
Gjest onsdag i dag Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Må da være en fin gave, så sant det ikke er den eneste? Pengene du sparte kan du jo bruke på noe i tillegg? 0 Siter
caprice Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Må vel være en fin gave det? Synes ikke det gjør noe om du gir bort noe du har kjøpt brukt for en billig penge. Og som du sier, så er de svært pent _brukt_. Datteren vår fikk brukt sykkel i 5 års gave. Hun var kjempefornøyd med det. Vi fortalte at det var naboen som hadde hatt den før. Pengene vi sparte brukte vi på tilleggsutstyr til sykkelen. Helt greit med brukt gave - i allefall til eget barn. 0 Siter
Speak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Helt OK. Jeg lette selv etter brukte ski til vesla i fjor (uten hell dessverre). Dumt å bruk mye penger på noe som blir lite brukt. 0 Siter
PieLill Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Helt utmerket synes jeg. Flott gave. mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg hadde ikke nølt! Pakk dem inn! 0 Siter
Helmi Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Mine barn har da til og med fått brukte skøyter til jul - og de så altså brukt ut. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Super gave - pakk dem inn! ;o) 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Flott gave Datteren min får et par skøyter med søsteren min, de er brukt av niesen min to ganger og er like fine. Hun ville gi de til henne uansett, men jeg syntes det passet bedere å gi de som gave til bursdag/jul. Det er jo en flott gave ( og noe min datter ønsker seg veldig!) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Helt flott gave. Vi lurer på å pakke inn storebrors gamle alpinski og gi til lillesøster til jul, vi. Dem har hun sett mange, mange ganger, og vet at hun skal arve dem. De skulle liksom være fra ham, da ;-) -og hun ønsker seg dem veldig! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Må da være en fin gave, så sant det ikke er den eneste? Pengene du sparte kan du jo bruke på noe i tillegg? "så sant det ikke er den eneste?" Er det ikke nok for et barn å få et par skøyter i gave da? Overflodssamfunnet lenge leve. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg synes det er fint. Også om det er den eneste gaven hun får. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Syns det er topp jeg! Fikk selv et par ski en gang som brodern hadde brukt i mange år, og jeg ble lykkelig over at vi endelig hadde like ski. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Knotten fikk godt brukt slalomutstyr og meget pent brukte hockeyskøyter av søskenbarna til bursdagen ett år. Det ble spurt på forhånd om det var greit med brukte gaver, helt supert syens jeg. Hadde nok reagert om det var brukte klær, sko e.l men ikke sportsutstyr. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Nei, det syns jeg var en fin gave ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.