Gå til innhold

Legalisering - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

kristin691365380881
Skrevet

Vi sender resten av dokumentene til AF i morgen. Da skal papirer til fylkesmannen for bekreftelse.

Hvor lang tid tar dette?

Kan vi ha noe som helst håp om at dokumentene blir sendt til Colombia før jul??

Hjelp, dagene og ukene går så fort, og vi vil selvfølgelig ha papirene til Col. snarest mulig :-)

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei.

Det tar ca. to uker å få papirene legalisert hos Fylkesmannen.

Så det er vel knapt det blir ferdig før jul, men kanskje det kan sendes til Columbia i romjulen?

Lykke til.

Skrevet

Heisan!

Vi ventet 8 dager fra vi sente papirene til de gikk ut av landet, men dette var i mai så det spørs om det er så kort ventetid nå.

Lykke til i alle fall:)

Skrevet

Hei!

Jeg har egentlig sendt deg en mail - men tror ikke du har fått den? Diverse tekniske dataproblem på jobb...

Men - når fikk dere godkjenning fra Bufetat? og når ble dere ferdige med papirarbeidet dere skulle gjøre? Jeg bare lurer litt på hvor lang tid vi må beregne. Det høres ut som det meste trekker ut i langdrag...

lykke til!

kristin691365380881
Skrevet

Hei!

Jeg har egentlig sendt deg en mail - men tror ikke du har fått den? Diverse tekniske dataproblem på jobb...

Men - når fikk dere godkjenning fra Bufetat? og når ble dere ferdige med papirarbeidet dere skulle gjøre? Jeg bare lurer litt på hvor lang tid vi må beregne. Det høres ut som det meste trekker ut i langdrag...

lykke til!

Hei!

Har ikke fått mail fra deg...

Vi ble godkjent (stemplet) 12.09.05. Gjorde først unna oppskrift del I. Så gikk det ca 6 uker til oversetting pga at translatøren hadde vært syk. Disse papirene fikk vi 29.11. pr. mail + oppskrift del II. Idag sendte jeg alt dette (bilder, venneanbef., søknadsskjema, følgebrev) til AF. Så gjenstår det å se når papirene kan sendes til Colombia.

Vi snakkes vel pr. mail, tenker jeg :-)

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Har ikke fått mail fra deg...

Vi ble godkjent (stemplet) 12.09.05. Gjorde først unna oppskrift del I. Så gikk det ca 6 uker til oversetting pga at translatøren hadde vært syk. Disse papirene fikk vi 29.11. pr. mail + oppskrift del II. Idag sendte jeg alt dette (bilder, venneanbef., søknadsskjema, følgebrev) til AF. Så gjenstår det å se når papirene kan sendes til Colombia.

Vi snakkes vel pr. mail, tenker jeg :-)

Vennlig hilsen

Hei - ja så lang tid det tok !

Utrolig irriterende med dataleif ... :) Jeg skal sende deg en mail i helga - skal stort sett være hjemme så da får jeg gooood tid -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...