Gå til innhold

25 år siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nettopp begynt i ny jobb. Hadde glemt at det falt sammen med at John Lennon ble skutt. Husker at to kolleger døde i to ulykker noe senere.

Fortsetter under...

Skrevet

*rekker opp handa* jeg kan hekle deg en! :)

Wheeeyyy! :)

Når får jeg den da?

Forlanger også medalje for fire fulle kakebokser, nybakte julekaker anyone?

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg var 8 mnd gammel og hadde det sikkert fint. Jeg kunne ha gleda meg til jul, men akkurat da visste jeg ikke at jul fantes.

Skrevet

Wheeeyyy! :)

Når får jeg den da?

Forlanger også medalje for fire fulle kakebokser, nybakte julekaker anyone?

ja det er en medalje verdig må jeg si....sjøl har jeg bare bakt pepperkaker som er spist opp alt...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oddvar Brå brak staven?

Det er vel det eneste nordmenn husker så lenge som 25 år.

Jeg husker faktisk da nyheten kom på radioen om at John Lennon var skutt og drept. Syntes det var usigelig trist.

Gjest Calóni
Skrevet

For 25 år siden var jeg et foster.

Jeg var ikke påtenkt engang :o

Annonse

Skrevet

Verden venta SPENT på at lille mAd skulle komme til verden, noe som skjedde seks dager senere ;)

Jo, og så John Lennon da, men det havna liksom i bakgrunnen :)

Skrevet

ja det er en medalje verdig må jeg si....sjøl har jeg bare bakt pepperkaker som er spist opp alt...

Det skal stå hardt å ikke spise opp kakene før jul, ja... Kan hende jeg må bake en ladning til. :)

Skrevet

Da var jeg nøyaktig seks dager gammel og lurte fælt hva slags skrullete verden jeg hadde kommet inn i:)

Så drev jeg mamma og pappa til vanvidd med kolikksmerter dag og natt.

Skrevet

John Lennon ble skutt utenfor leiligheten sin i New York.

Husker det veldig godt, jeg var fjorten år :)

Skrevet

Da var jeg nettop begynt på skolen og gledet meg til min første jul som skolejente :)

Skrevet

Jeg husker godt da Lennon døde.

Men så husker jeg også at Elvis døde, så da sier det vel litt om hvor mye eldre jeg er enn mange som har svart i denne tråden! ;-/

Men jeg husker IKKE månelandingen!! *he he*

Skrevet

Jeg husker godt da Lennon døde.

Men så husker jeg også at Elvis døde, så da sier det vel litt om hvor mye eldre jeg er enn mange som har svart i denne tråden! ;-/

Men jeg husker IKKE månelandingen!! *he he*

Du husker nok godt, men du begynner å bli dauhørt. Hørte du ikke at jeg ropte på deg i går? Jeg trengte såpebistand.

Annonse

Skrevet

Du husker nok godt, men du begynner å bli dauhørt. Hørte du ikke at jeg ropte på deg i går? Jeg trengte såpebistand.

Hva???? Hvor????

*Iler til meldinger*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...