fresja Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg hadde nettopp begynt i ny jobb. Hadde glemt at det falt sammen med at John Lennon ble skutt. Husker at to kolleger døde i to ulykker noe senere. 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 *rekker opp handa* jeg kan hekle deg en! Wheeeyyy! Når får jeg den da? Forlanger også medalje for fire fulle kakebokser, nybakte julekaker anyone? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg var 8 mnd gammel og hadde det sikkert fint. Jeg kunne ha gleda meg til jul, men akkurat da visste jeg ikke at jul fantes. 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Wheeeyyy! Når får jeg den da? Forlanger også medalje for fire fulle kakebokser, nybakte julekaker anyone? ja det er en medalje verdig må jeg si....sjøl har jeg bare bakt pepperkaker som er spist opp alt... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Oddvar Brå brak staven? Det er vel det eneste nordmenn husker så lenge som 25 år. Jeg husker faktisk da nyheten kom på radioen om at John Lennon var skutt og drept. Syntes det var usigelig trist. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 For 25 år siden var jeg et foster. Jeg var ikke påtenkt engang 0 Siter
mAd Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Verden venta SPENT på at lille mAd skulle komme til verden, noe som skjedde seks dager senere Jo, og så John Lennon da, men det havna liksom i bakgrunnen 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 ja det er en medalje verdig må jeg si....sjøl har jeg bare bakt pepperkaker som er spist opp alt... Det skal stå hardt å ikke spise opp kakene før jul, ja... Kan hende jeg må bake en ladning til. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Da var jeg nøyaktig seks dager gammel og lurte fælt hva slags skrullete verden jeg hadde kommet inn i:) Så drev jeg mamma og pappa til vanvidd med kolikksmerter dag og natt. 0 Siter
Elbereth Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 John Lennon ble skutt utenfor leiligheten sin i New York. Husker det veldig godt, jeg var fjorten år 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Da var jeg nettop begynt på skolen og gledet meg til min første jul som skolejente 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg husker godt da Lennon døde. Men så husker jeg også at Elvis døde, så da sier det vel litt om hvor mye eldre jeg er enn mange som har svart i denne tråden! ;-/ Men jeg husker IKKE månelandingen!! *he he* 0 Siter
Babette Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg husker godt da Lennon døde. Men så husker jeg også at Elvis døde, så da sier det vel litt om hvor mye eldre jeg er enn mange som har svart i denne tråden! ;-/ Men jeg husker IKKE månelandingen!! *he he* Du husker nok godt, men du begynner å bli dauhørt. Hørte du ikke at jeg ropte på deg i går? Jeg trengte såpebistand. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Du husker nok godt, men du begynner å bli dauhørt. Hørte du ikke at jeg ropte på deg i går? Jeg trengte såpebistand. Hva???? Hvor???? *Iler til meldinger* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.