Gå til innhold

Måtte nødlande etter flysex!!

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Paret hadde så høylytt sex inn på flytoalettet, at besetningen så seg nødt til å gripe inn og beordre dem om å stoppe aktiviteten og komme ut. Da de så ble geleidet tilbake til sine plasser, på business-klasse, skal det ha klikket for paret.

Det britiske paret skrek, truet, dyttet og spyttet på besetningen. De ble bundet fast til sine seter med plaststrips, men var så rasende og truende at piloten likevel så seg nødt til å nødlande i Bermuda og overlate paret til politiet. De ble sendt hjem til Storbritannia i går, hvor de ble arrestert.

Sånn kan det gå gitt :))))

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde blitt forbanna jeg og hvis noen hadde forstyrret meg midt i akten :o)

Skrevet

Hadde blitt forbanna jeg og hvis noen hadde forstyrret meg midt i akten :o)

Hadde vel blitt en smule skuffet, ikke så bra å bli forstyret i en sånn akt og ikke oppe i flere tusen meters høyde iallefall..........*kniser*

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan begge greier å snike seg inn på do uten at noen legger merke til det, i de smale gangene. Alle legger vel merke til at begge setene blir tomme? Og så er jo flyvertinnene i veien med de trallene sine hele tiden...

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan begge greier å snike seg inn på do uten at noen legger merke til det, i de smale gangene. Alle legger vel merke til at begge setene blir tomme? Og så er jo flyvertinnene i veien med de trallene sine hele tiden...

Når de må ha S.... så er det utrolig hva de får til og det er jo som regel flere doer på flyet så er vel ikke enkelt å følge med på det derre hi hi

Skrevet

Når de må ha S.... så er det utrolig hva de får til og det er jo som regel flere doer på flyet så er vel ikke enkelt å følge med på det derre hi hi

Tja.. jeg har hatt lyst mange ganger på fly, men det har ikke latt seg gjøre. Kanskje jeg må dra på lengre flyturer og større fly enn charterturene til syden..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...