Gå til innhold

Attføring og ung ufør

Anbefalte innlegg

Gjest trenger å vite

Jeg går på attføring og har nå søkt om å få ung ufør attføring (det er vel noe sånt det heter?) Jeg var i en alvorlig bilulykke som tenåring.

Jeg lurer på om man har rett på å få støtte til husholdsutgifter når man får attføring ung ufør? Jeg vet at det er en grense på at man skal ha 4800,- å leve for i tillegg til husleien og at man ikke kan få mer i støtte enn 5200,-. Det jeg lurer på er om det ene ekskluderer det andre? Jeg har nå veldig lav attføring og får husholdstøtte.

håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20951-attf%C3%B8ring-og-ung-uf%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

23år - mann. astma\allergi\atopisk eksem påvist som barn. Hatt store plager. Mener plagene har red.mulighetene til å finne arbeid p.g.r manglende skolegang. Har hatt flere "løsjobber" men må slutte grunnet eksem.Søkt attføring §11-5 bokstav a og b. Fått avslag, føler at nedturene står i kø og at ingen er villig til å hjelpe.

23år - mann. astma\allergi\atopisk eksem påvist som barn. Hatt store plager. Mener plagene har red.mulighetene til å finne arbeid p.g.r manglende skolegang. Har hatt flere "løsjobber" men må slutte grunnet eksem.Søkt attføring §11-5 bokstav a og b. Fått avslag, føler at nedturene står i kø og at ingen er villig til å hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...