Gjest mirakel*2? Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er jo helt utrolig. Tenk det synet når det kom trillende ut i trafikken http://www.bt.no/utenriks/article227636.ece 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Tenk det synet? Stakkars familie. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Tenk det synet? Stakkars familie. jesus!!!! Nå må du gi deg! Du vet utrolig godt at jeg skrev "har du sett noe sånt" pga det som skjedde med ungen! Nå blir jeg sint!! 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 jesus!!!! Nå må du gi deg! Du vet utrolig godt at jeg skrev "har du sett noe sånt" pga det som skjedde med ungen! Nå blir jeg sint!! Når jeg skriver "har du sett noe sånt" så skriver jeg det ofte i forbauselse og ikke i sjokk. Hva du mener kan jeg vel ikke vite. Synes ikke det er noen grunn til å bli sint, og håper for din del at du ikke er av den langsinte typen. Men jeg er enig med deg, det er en fæl sak. Håper du ikke fikk ødelagt dagen din da, og ønsker deg en god helg. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Når jeg skriver "har du sett noe sånt" så skriver jeg det ofte i forbauselse og ikke i sjokk. Hva du mener kan jeg vel ikke vite. Synes ikke det er noen grunn til å bli sint, og håper for din del at du ikke er av den langsinte typen. Men jeg er enig med deg, det er en fæl sak. Håper du ikke fikk ødelagt dagen din da, og ønsker deg en god helg. faktisk fikk du meg i litt dårlig humør nå jo. Jeg er jo ikke helt hjerteløs heller. Selvfølgelig var det ungen jeg skrev innlegget for. Hvorfor ellers tror du jeg skrev det her inne på foreldre-småbarn 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er sånne ting som er vanskelig å tro på - hva er oddsen for at noe sånt skal skje liksom? Uff, stakkars mennesker... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Tror jeg hadde fått litt sjokk, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.