keinstein Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg har for lenge siden begynt å fylle full tank på fredager/lørdager enten jeg har halv eller hel tank. Før var det underbevisst tror jeg, for nå ser jeg at bensinen er opptil en krone billigere fredager i f t mandager. Kan det være mulig at jeg har rett i at prisene er lavere i helgene? 0 Siter
Platina Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Her i byen er bensin iallefall billigst på søndager. Alltid 2-3 kroner billigere enn i uka. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Her er bensinen billigst mandag morgen. Den er dyrest på mandag formiddag. Bensinprisene gjør gjerne et hopp på en krone eller to sånn ca i 9-10 tiden. Om jeg ikke orker å stå i bensinkø i morgen-rushet, så er bensinen nesten like billig søndag kveld. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Her er bensinen billigst mandag morgen. Den er dyrest på mandag formiddag. Bensinprisene gjør gjerne et hopp på en krone eller to sånn ca i 9-10 tiden. Om jeg ikke orker å stå i bensinkø i morgen-rushet, så er bensinen nesten like billig søndag kveld. Betjeningen på Shell sa de bytter pris fredag ettermiddag og mandag morgen. Hvorfor akkurat da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Betjeningen på Shell sa de bytter pris fredag ettermiddag og mandag morgen. Hvorfor akkurat da? Det har jeg også lurt på... 0 Siter
Platina Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Betjeningen på Shell sa de bytter pris fredag ettermiddag og mandag morgen. Hvorfor akkurat da? Her endres prisen stort sett flere ganger om dagen. Hver dag. Priskrig kaller de det vel. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Her endres prisen stort sett flere ganger om dagen. Hver dag. Priskrig kaller de det vel. Jeg fylte i dag til 9,50, mens på mandag var det 10,44 samme sted. Jeg tror at hver gang jag har fylt fredag så er det 0,50- 1 kr pr liter dyrere på mandag, og jeg ser 3-4 stasjoner på veien pr dag. 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 her i byen åsså er det søndagen som gjelder;) 0 Siter
Platina Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg fylte i dag til 9,50, mens på mandag var det 10,44 samme sted. Jeg tror at hver gang jag har fylt fredag så er det 0,50- 1 kr pr liter dyrere på mandag, og jeg ser 3-4 stasjoner på veien pr dag. Ja, men det kan jo hende at et var enda et par kroner billigere på søndag? Jeg fylte for 7,15 sist søndag. Ok, det var diesel da, men bensinen kostet også under 7,50. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det må være feil. På onsdag ettermiddag kostet diselen 7,28, i dag (fredag) kostet den 10,24! Bensin er litt dyrere, men differansen er omtrent den samme. 0 Siter
mensana Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Den er i hvertfall dyrest på mandager. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Den er i hvertfall dyrest på mandager. Jeg lurer på om folk handler mer bensin på mandager? Da er det jo en logikk i det. Marked er tilbud og etterspørsel. Mer etterspørsel, høyere pris. 0 Siter
Gjest bensin/diesel Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Her jeg bor er den billigst mandag og dyrest fredag. Forskjell på ca 1 krone. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Her jeg bor er den billigst mandag og dyrest fredag. Forskjell på ca 1 krone. Hvorfor er det slik? Kanskje for å hindre effektive prissammenligninger? Det er ikke så greit å sammenligne priser som skifter så fort, og de kan jo fort endre politikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.