Gå til innhold

julekort av barna...

Anbefalte innlegg

thuva1365380402
Skrevet

"Er det noen jeg ikke får fra et år, får ikke de av oss neste år."

Oi, du er hard:-)

Må jo være litt hard ettersom jeg sender så mange julekort. :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

5

• tonie

5

• thuva1365380402

5

• Glimtipper

3

thuva1365380402
Skrevet

Du bruker en liten formue på å sende julekort du da?

Ja, det koster litt penger å sende de. Men jeg kjøper billige doble julekort med konvolutt. Bildene bestiller jeg på internett til kr. 1,- pr. stk, så tilsammen blir ikke kortene veldig dyre. Men portoen blir det litt av ja. De som bor i samme by som meg, putter jeg konvoluttene i postkassene til de som skal ha de for å spare litt porto.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har bestilt 20 kort over nettet og venter i iver etter å få de og sende de ut. Men jeg har i etterkant funnet ut at det ble litt lite.

Skrevet

Jeg skriver som regel et sted mellom 50 og 60 julekort hvert år. Phu, økta er over for denne gang. Nå er jeg i gang med takkekort for barselsgaver, og snart blir det takkekort for dåpsgaver. Men så blir det nesten et år til neste gang!

Skrevet

jeg har en fin liten pappeske som jeg tar vare på alle julekort(bilder) bursdagskort til barna og det vi fikk til bryllupet og dåpen til barna.

synes det er artig og ha senere i livet...

Dåpskort og hilsner til fødslen deres har jeg også spart på jeg er ikke helt følelseskald ;)

Skrevet

Jeg setter bildene inn i et eget fotoalbum..Da tar de ikke mye plass.

Men jeg synes jo du kan kaste dem med god samvittighet om du ikke ønsker å ha dem. Jeg forventer ihvertfall ikke at våre julekort blir oppbevart til evig tid.

Jeg har ikke laget album for mine egne barn enda engang. Jeg har startet for hun eldste og kommet til hun ble seks mnd, yngste har jeg ikke startet på engang, nå er de 4 og 6. Men ellers så er det jo en god ide.

Skrevet

Dåpskort og hilsner til fødslen deres har jeg også spart på jeg er ikke helt følelseskald ;)

Uff, jeg er visst helt følelseskald, jeg da :( Jeg kastet alle kortene vi fikk etter fødselen, spesielt siden halvparten av de var fra slektninger og venner av svigermor, som jeg aldri har hørt om. Mestparten klarte da også å stave navnene våre feil eller finne på noen helt nye. Jeg ble ikke rørt :P

hare1365380455
Skrevet

Jeg bestilte 30 stk i dag, og jeg fant bare et bilde i farten...:)

Skrevet

Uff, jeg er visst helt følelseskald, jeg da :( Jeg kastet alle kortene vi fikk etter fødselen, spesielt siden halvparten av de var fra slektninger og venner av svigermor, som jeg aldri har hørt om. Mestparten klarte da også å stave navnene våre feil eller finne på noen helt nye. Jeg ble ikke rørt :P

Nei, nei! Jeg sparer ikke på all dritt, men de som er personlige og fine. Men jeg har ikke spart på smokker og sånn dill, men alle skoene de fikk de første par åra har jeg, men så har jeg en syk greie på sko også da ;)

Skrevet

Nei, nei! Jeg sparer ikke på all dritt, men de som er personlige og fine. Men jeg har ikke spart på smokker og sånn dill, men alle skoene de fikk de første par åra har jeg, men så har jeg en syk greie på sko også da ;)

Jeg er bare ikke en "ting"-person. Alt jeg ikke har spesielt bruk for, kaster jeg. Men ting får heller ikke affeksjonsverdi hos meg, så jeg ser bare ikke poenget. Minnene har jeg jo i hodet mitt :)

Skrevet

Jeg er bare ikke en "ting"-person. Alt jeg ikke har spesielt bruk for, kaster jeg. Men ting får heller ikke affeksjonsverdi hos meg, så jeg ser bare ikke poenget. Minnene har jeg jo i hodet mitt :)

Jeg er heller ikke en sånn ting person annet enn bøker, cd'er, filmer og sko. Så det betyr kanskje at jeg er en ting-person allikevel? ;) Men dill orker jeg ikke, alt kastes av småting, til mine små frøkners fortvilelse. Alt som ikke ligger på sin rette plass når støvsugeren kommer hver torsdag avgår med døden. Det har begynt å synke inn nå endelig og nå er de 4 og 6 :)

Skrevet

Jeg er heller ikke en sånn ting person annet enn bøker, cd'er, filmer og sko. Så det betyr kanskje at jeg er en ting-person allikevel? ;) Men dill orker jeg ikke, alt kastes av småting, til mine små frøkners fortvilelse. Alt som ikke ligger på sin rette plass når støvsugeren kommer hver torsdag avgår med døden. Det har begynt å synke inn nå endelig og nå er de 4 og 6 :)

Hehe, tøff mamma :)

Filmer, CDer og bøker er opplevelser som jeg gjerne deler med andre. Jeg gir bort disse tingene i hytt og pine, og ser de sjelden igjen. Men det er greit, for fine ting vil jeg dele :)

Alt annet må brukes minst en gang i uka for å ha livets rett ;) Litt overdrevent, men det er nesten slik.

Skrevet

Har bestilt 70 kort, og de ryker vel med, regner jeg med. Gleder meg til julekortene begynner å strømme inn, og de med bilde er selvfølgelig kjekkest :-)

Skrevet

Jeg har ikke laget album for mine egne barn enda engang. Jeg har startet for hun eldste og kommet til hun ble seks mnd, yngste har jeg ikke startet på engang, nå er de 4 og 6. Men ellers så er det jo en god ide.

Hehe. Kjenner meg igjen:-)) Jeg har både album (tomme) og ca 1000 bilder som ligger og venter.... Romjula har jeg tenkt, da får jeg nok den stoooore gløden over meg igjen (tør dog ikke inngå veddemål på at det blir slik)

fruen fra havet
Skrevet

Fra over 70, er jeg nå nede på ca 15 som går med vanlig post; stort sett til utlandet. Alle som bruker e-mail får årets bilde og personlig brev elektronisk.

thuva1365380402
Skrevet

Har bestilt 70 kort, og de ryker vel med, regner jeg med. Gleder meg til julekortene begynner å strømme inn, og de med bilde er selvfølgelig kjekkest :-)

Koselig å se at også andre skriver så mange julekort som jeg også gjør.

Skrevet

Har bestillt 40, men det blir nok litt for lite... Kan bare bestille noen til hvis jeg trenger det.

Skrevet

Må jo være litt hard ettersom jeg sender så mange julekort. :-)

Så hvis gamle tante Gudrun ikke får sendt kort fordi hjemmehjelpen glemmer å poste dem er det no more julekort på henne? :-)

Skrevet

40 stk. (det ble faktisk noen for lite, men sender da uten bilde istedet).

Bestilte kort via fotoknudsen og da kunne vi få trykt fast tekst på bildene, slipper derfor å skrive de vanlige frasene om og om igjen. Veldig fornøyd med det.

Bestilte i tillegg 20 frankerte konvolutter, og synes det var bra service fra Fotoknudsen.

thuva1365380402
Skrevet

Så hvis gamle tante Gudrun ikke får sendt kort fordi hjemmehjelpen glemmer å poste dem er det no more julekort på henne? :-)

"Så hvis gamle tante Gudrun ikke får sendt kort fordi hjemmehjelpen glemmer å poste dem er det no more julekort på henne? :-) "

Ja, sånn må det bare være ettersom jeg sender så mange julekort som jeg gjør. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...