tonie Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 "Så hvis gamle tante Gudrun ikke får sendt kort fordi hjemmehjelpen glemmer å poste dem er det no more julekort på henne? :-) " Ja, sånn må det bare være ettersom jeg sender så mange julekort som jeg gjør. :-) Da må jeg bare ærlig talt si at jeg ikke skjønner hvorfor du gidder å sende julekort. Hvorfor ikke bare droppe denne ekstrautgiften du har til mennesker du ikke bryr deg filla om? 0 Siter
Gjest julekort skal skrives Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Fra over 70, er jeg nå nede på ca 15 som går med vanlig post; stort sett til utlandet. Alle som bruker e-mail får årets bilde og personlig brev elektronisk. Elektroniske julekort er bånn i bøtta! 0 Siter
Gjest rart er det ikke? Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Elektroniske julekort er bånn i bøtta! Men det er enda rarere å sende kort til noen som bor i samme by som du ikke har sett på 5 år... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.