Gå til innhold

Nå må jeg bare spørre...

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Ser at mange her er helt rå på å sende julekort, og jeg tar det da for gitt at de får ca det samme antallet igjen?

Men hva gjør dere med alle kortene dere får, først og fremst bildejulekort jeg tenker på?

Mine står på stas i jula, og blir etterhvert trappet ned i en skuff og blir liggende...

Hva gjør dere med de?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209697-n%C3%A5-m%C3%A5-jeg-bare-sp%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i bilder, og vi har mange album som er fyllt med minner gjennom årenes løp. Jeg limer rett og slett inn bildene vi får fra folk og barna deres i familiealbumet vårt jeg, for de vi får bild av er nesten uten unntak gode venner av familien eller de hører til familien. Det er koselig å se tilbake på etterhvert som årene går.

M.v.h.

Gjest alive&kicking

Jeg putter de i julestrømpe som henger hele jula og siden stuer jeg det vekk sammen med julepynten. Jeg har altså tatt de frem igjen i år og tittet på de. Tanken er å lime de inn i album, men har ikke kommet så langt enda...

Annonse

Jeg bruker dobbeltsidig tape på baksiden av alle doble kort, vanlige julekort taper jeg fast med forsiden opp. Alt i album. Blir så fint atte. Og hyggelig å bla tilbake i.

Det samme gjøres med barnas bursdagshilsninger. I tillegg har vi ett album til diverse kort og hilsninger som kommer i løpet av året, takkekort og div.

Jeg setter inn fortløpende, men venter selvfølgelig med julekortene til julen ryddes bort.

Før har jeg spart på dem, men så fant jeg ut at det bare tok opp plass. Jeg så jo aldri på dem igjen. Så jeg har kastet dem. Men jeg leste her om ei som puttet dem i album. Det kunne jo være en god ide! Det er jo unektelig litt koselig å følge med på utviklingen til de barna vi ikke ser jevnlig også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...