Gå til innhold

14 år å får ikke husnøkler.

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg har en gutt og en jente som begge har mistet nøklene sine, gutten min hadde de i hvert fall noen år først, jenten min har fått UTALLIGE nøkler, og mistet alle...

mvh

Mine barn fikk begge nøkler når de begynte i første klasse.

Sønnen min har fortsatt den samme nøkkelen, mens datteren min har mistet flere...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest rosa rugosa

ja det får de, men de mister dem innimellom. har en sønn på 16 som mister mesteparten av det han blir tiltrodd, men da må det formanes og han må svi for mistingen ved å vente ute til folk som har nøkkel kommer hjem. livet blir tungvint om mann skal organisere så gamle barn så lenge. sist men ikke minst JEG ROTER OG MISER SJØL, OG JEG ER 40(OG MÅ SVI VED Å VENTE UTE OG KOSTE PÅ NYE NØKLER)- MEN MIN MANN MISTER ALDRIG. FORSKJELL PÅ FOLK.

• 2 uker senere...

Gutten vår på 6,5 fikk nøkkel rett før jul. Den skal alltid ligge i ei lomme i sekken, og foreløpig går det bra.

Jeg var au-pair i frankrike da jeg var 19, og fikk ikke nøkkel til huset der jeg bodde... Synes ikke det var noe særlig. Jeg fikk låne nøkkel de kveldene jeg skulle være sein, men måtte pent gi dem tilbake når jeg kom hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...