Gå til innhold

barnevernsamtale i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest South africa

heisann!

Wow nå skjer det noe her hos oss endelig. som før sagt hadde vi en pause på 2 år før vi ønsket å sette i gang igjen med adopsjons prosessen nå i vinter.

Fikk en koselig telefon på jobben fra barnevernet at vi kunne komme i morgen, mandag og hun ønsket faktisk å gjøre ferdig rapporten vår til nyttår!! sa hun ville jobbe med den i romjulen også.

WOW det var en kjempe julegave for oss , vi regnet med at vi måtte begynne helt på nytt igjen men det ser ut som vi skal fortsette der vi slapp 2 år siden. Da blir papirene våre sendt videre i januar og det er fantastisk flott!!

Regner med at vi kanskje får reise til Sør afrika i 2006 ? har hørt ventetiden der er fra 6 måneder og at vi må reise innen 2 uker etter tildeling.

Wow vi gleder oss , familien vår er litt merkelige da , min familie håper på gutt , mens min manns familie håper på jente !!! dette er fordi min familie bare har jenter og min manns familie bare har gutter .

For oss spiller det ingen rolle vi blir like glad uansett.

hvor bor dere som har adoptert/ skal adoptere fra SA? vi bor på vestlandet.

Blessings

South africa -28

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209754-barnevernsamtale-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker dere lykke til med rapporten ogresten av papirinnsamlinga.

Dere har virkelig noe å se fram til, Sør Afrika er et fantastisk land og de som jobber i ABBA er fantastiske.

Vi bor i Nord og har ei nydelig prinsesse på litt over 2år nå. (Ble vår i mai-04)

Neste SA-treff blir i august-06 i Oslo så da kommer dere vel med"et lillegull"...

Så bra at ting skjer fort! Hvis dere har vært gjennom denne prosessen før så vet jo du at ventinga er det verste!!! Vi er vel omtrent likt i løypa, våre papir ble sendt til BUFDIR for en drøy uke siden. Vi skal i gang med nr. 2 fra SA.

Vi bor også på Vestlandet, i sør.... I sommer var der Sør Afrika treff på Sandnes, vi stifta Sør Afrika forening og som Refiloe skriver så blir det nytt treff neste sommer. Håper vi treffes da, med eller uten nye gullklumper!

Ønsker dere lykke til med rapporten ogresten av papirinnsamlinga.

Dere har virkelig noe å se fram til, Sør Afrika er et fantastisk land og de som jobber i ABBA er fantastiske.

Vi bor i Nord og har ei nydelig prinsesse på litt over 2år nå. (Ble vår i mai-04)

Neste SA-treff blir i august-06 i Oslo så da kommer dere vel med"et lillegull"...

Må bare si Refiloe, Hurra for at neste treff skal være i Oslo. Da kan vi og komme, vet du!!!

Håper alt står bra til forresten.

Her har Knerten akkurat begynt å gå, og han er SÅÅ stolt,- og det er vi også..

klem

hei!

Det er så koselig å høre om flere SA adoptanter. Fint at dere kommer skikkelig i gang nå!Spennende!!

Vi kom hjem fra SA i august i år, med vår herlige sønn, som nå er drøyt ett år!

Som Refiloe sier er SA et herlig land, og Abba folka utrolig dyktige og koselige. Gled deg!

Vi holder til på østlandet.

klem

Så bra! Vi skulle fått tilsendt sos.rap. nå i november, men det tar vel litt tid.. Bor på østlandet, så vi er vel ikke godkjente hos bufetat før til sommeren (hvis vi er heldige). Regner med at vi tidligst drar til SA om et år. Gleder meg veldig til å dra. Har fått link til hotellene osv i SA, så nå diskuterer vi hvor vi skal bo.. He! He! Litt tidlig, men det er

sånn jeg gleder meg best...

Håper det gikk greit med samtalen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...