Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nå 6 uker siden min spontanabort, men jeg har ikke merket noe til mensen enda... Prøver å ikke håpe for mye, selv om jeg ikke er så aktiv som før -hvis det er noe der har jeg jo ikke lyst til å miste det heller.

Men så er det jo det da.. jeg har nettopp fått meg fast deltids arbeid -for 3 dager siden faktisk, og det er ikke noe lett jobb å være stuepike akkurat da.. så hva skal jeg gjøre i forhold til min arbeidssituasjon...

Jeg har så mange tanker omkring dette, -jeg vet jo at jeg ikke får noe fødselspenger eller har krav på betalt permisjon i barselstiden før man har vært fast ansatt i 1 år, men vil det si det samme som at jeg vil bli oppsagt når de føler jeg blir for tykk (hvis det er noe der da -våger ikke håpe) eller vil jeg fremdeles ha en jobb å gåt til når tiden er moden for det? -I såfall ville det være meget utrolig, da arbeidsmarkedet er knagert her i byen.

Kan jeg motta arbeidsledighets trygd under permisjonen forresten, eller er det spesielle bestemmelser for det også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20976-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...