Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Masahiro

Av oss foreldre får han ny skipakke (ski,staver og støvler). Muligens skidress også. Av lillesøster får han faktabøker og kanskje en leke?

Vi prøver ofte å handle praktiske ting ungene trenger i julegave da de jo får så mye annet likevel..

Lillesøster får barnemøbler til rommet sitt, brio-komfyr og noen flotte treleker fra Sprell :)

Ho får en stor pakke Lego (som jeg fikk kjøpt til 1/2 pris for en stund siden) + Eye toy spill til PlayStation2 + en liten sølvskje. Magic Sand og noen tegnesaker.

$50 til reisepenger til vi skal på tur i April.

Regner også med at jeg får Lingon & Blåbærklærne jeg bestilte på homeparty forrige uke, og da får ho to bukser og en genser i tillegg.

Dvs. at ho får for i overkant av 1000,- + klær.

Det ble jammen mange presanger i år det....

Her er noe av det sønnen min på 6 1/2 får til jul (av oss, besteforeldre, tanter og onkler):

Tyco Terrain Twister

Star Wars lyssverd

Star Wars sengesett

Bok om verdensrommet

Hun får klokke (armbåndsur) for å lære seg klokka (er straks 6 år). I tillegg får hun adapter og lampe til Lundbyhuset.

Annonse

Her i heimen har vi to 6 åringer. Under juletreet kommer det til å ligge nye ski, hockey skøyter med kølle og puck, Ivo Caprino sine filmer, Hot wheels bilbane, city lego. Diss gavene er fra oss og besteforeldre, og deter de tingene som står høyest på ønskelista.

Så kommer det sikkert både det ene og det andre fra andre familie medlemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...