Gå til innhold

Man vet man har sendt en del politiattester til Colombia...

Anbefalte innlegg

...når man søker om polititattest, og de automatisk sender dem på spansk ;o)

Vi trengte nye politiattester til sosialrapporten (jippi, vi har ventet så lenge at vi måtte ha ny...), og de kom i posten. Gadd ikke åpne dem, og da vi satt for å signere rapporten oppdaget vi at vi har fått dem på spansk (det er det vi har bedt om de siste fire-fem gangene.....).

Vel, håper de forstår spansk hos Region Vest! ;-)

Beste hilsen fra

Fortsetter under...

Tiden flyr for noen men går i sneglefart for ventende sjeler. Jeg kjenner at jeg har lyst til å vræle mot Colombia når jeg tenker på venteprosessen du har vært igjennom snø. Vi har hatt vår lillebror i to år nå og dere startet vel prosessen ca. et halvt år etter oss.

Vrææææææææææl og hyyyyyyyyyl SNØ VIL HA TILDELING NÅÅÅÅÅÅÅ!!

Kanskje det hjelper. Det skader ikke å prøve. Ønsker deg og dine to alt godt, og tusen takk for herlig julekort. Julekort kommer fra oss, skal bare ha eksamen først. Gruer meg litte bitte grann......puh!

klem

Vel, Region Øst sendte ihverfall min politiattest i retur fordi den var på engelsk istedenfor norsk!

Vel, da får jeg bare vente på beskjed om å sende nye da. Kanskje jeg skal bestille nye først som sist. Og understreke at vi trenger dem på norsk denne gangen ;-)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...