Gå til innhold

Bare vent til neste jul...

Anbefalte innlegg

Då skal vi colombiasøkere skrive julekort så blekket spruter og fortelle hele verden om de nydelige barna vi har fått i 2006. Vi sender i år julekort for n`te gang av pusen vår til slekt og venner. Men neste jul, ja da er pusen blitt storesøster. Til dere som lurer så har vi hatt søknaden i colombia i 11mnd.

God Jul folkens,hold motet oppe selv om det kan være vanskelig innimellom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209955-bare-vent-til-neste-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....til dere i ventetiden, og selvfølgelig stor hilsen til pusen. Vi har heldigvis to colombia prinser på vårt julekort, men jeg husker godt følelsen av å ikke kunne sende julekort av det jeg ønsket meg mest. Da vi endelig ble foreldre hadde jeg julekortene klare i oktober, og jeg tror julekortet ble sendt til over 60 personer det året. Det var like før jeg sendte til hele telefonkatalogen, for nå skulle jeg f...meg også sende julekort ja (he-he). 2006 blir et stort år for dere. Vi må nok vente til langt ut i 2007 før vi kan sette tre små godinger på julekortet.

Vente klem

HEI MAKJAC !

Enig med deg. Neste jul skal det virkelig skrives julekort med bilde av gullungen. Håper hvertfall det :)

Sånn som ventetiden er i Colombia nå er jeg redd for hvor lenge vi egentlig må vente. Holder ikke ut et helt år til..

God jul til deg og og lykke til videre. Vi får sende en mail...

Venteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...