Gå til innhold

Julekonsert i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både på musikk og antrekk ;-)

Konge! Jeg venter i spenning! :)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

20

• mariaflyfly

20

• Dorthe

15

• Snorkfrøken

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Knis, men det gjør du sikkert ikke denne gangen og så skal vi vinke til flyfly da.

Tar nok ikke feil hvis du skal ha med sønnen din også.

Vi skal vinke, ja. Vi blir så mange som vinker at folk kommer til å tro det er en del av opplegget. I det minste kommer mariaflyfly til få det med seg ;-)

Skrevet

Hihi, det er egentlig litt kult det da.

Jepp! :) Bra unge. Kulturell OG holder med det rette fotballaget!

Skrevet

Vi skal vinke, ja. Vi blir så mange som vinker at folk kommer til å tro det er en del av opplegget. I det minste kommer mariaflyfly til få det med seg ;-)

Så lenge dere ikke stiller med store paroler med FLYFLY på, er det greit for meg! ;)

Skrevet

Ja, hvis hun ikke gjør det så skal vi sparke henne i leggen etterpå ;o)

Skrevet

Så lenge dere ikke stiller med store paroler med FLYFLY på, er det greit for meg! ;)

LOL!

Det der skulle du aldri ha sagt vet du ;-)

Skrevet

Det var jo en utrolig god i det da ;o)

Skrevet

Ja, hvis hun ikke gjør det så skal vi sparke henne i leggen etterpå ;o)

Vi kan dunke litt på henne med plakatene bare ;-)

Skrevet

Det var jo en utrolig god i det da ;o)

Ja, jøss! :(

Skrevet

LOL!

Det der skulle du aldri ha sagt vet du ;-)

Det er jo strålede! :( Rampen sitter på bakerste benk med parolene sine: HALLA FLYFLY VI SER'EI! Jøssda :(

Skrevet

Det er jo strålede! :( Rampen sitter på bakerste benk med parolene sine: HALLA FLYFLY VI SER'EI! Jøssda :(

Ja, det var vel bare bakerst det var ledige billetter, hehe

Jeg skal prøve å oppføre meg ;-)

Skrevet

Ja, det var vel bare bakerst det var ledige billetter, hehe

Jeg skal prøve å oppføre meg ;-)

Det setter jeg pris på. Fint å ikke få høre resten av livet at det var mine bekjente som blei pælma ut av salen pga øldrekking, roping av slagord og annen ufin oppførsel. ;)

Skrevet

Jeg eller dere? ;)

Jeg tenkte faktisk på oss hihi, du skal få slippe det :o)

Skrevet

Neida. vi skriker heia vålenga

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på oss hihi, du skal få slippe det :o)

Takkskarruha! ;)

Skrevet

Det setter jeg pris på. Fint å ikke få høre resten av livet at det var mine bekjente som blei pælma ut av salen pga øldrekking, roping av slagord og annen ufin oppførsel. ;)

Vi skal oppføre oss pent da. Men jeg har ikke penklær altså for det finnes ikke i min størrelse så det blir pent hverdagstøy altså dvs dongry :o)

Skrevet

Vi skal oppføre oss pent da. Men jeg har ikke penklær altså for det finnes ikke i min størrelse så det blir pent hverdagstøy altså dvs dongry :o)

Du har jo julekjolen da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...