Gå til innhold

Takk til dere kloke damer! (ang soving)

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25

Jeg fulgte deres råd om å stå opp klokka 9 istedenfor klokka 11 (mor må da røske liv i seg selv så alt for alt for tidlig *sukk*) og tullemor har deretter enten 2 lengre lurer (sover så lenge hun vil) eller 3 kortere avgrensede lurer (jeg vekker henne sånn at hun ikke sover for lenge) avhengig av hva vi gjør for noe om dagen. Legger henne klokka 8 på kvelden og da sovner hun med en gang, ikkenoe tull (det pleide det ikke å være heller da) og sover helt til klokka 06-07! Ikke noe tull med å våkne en time etter legging og ikke ville sove igjen, som var problemet for en ukes tid siden.

Så takk dere kloke damer! Hva skulle jeg ha gjort uten dol a? Nei, det vet jeg sannelig ikke.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209996-takk-til-dere-kloke-damer-ang-soving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor25

Jeg kan ikke skjønne hvordan folk overlevde uten internett altså. ;)

Våre søvnproblemer er også fikset pga nett-råd. Og det er jo SÅ mye bedre å leve når søvnen fungerer bra.

At folk i det hele tatt har vokst opp uten varige mèn med foreldre som ikke har hatt internett er meg en gåte! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...