Gå til innhold

Årets leke - fjernstyrt dinosaur- noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Besteforeldrene har kjøpt denne til poden på 4 år. Han har i grunnen ingen peiling på dette, men besteforeldrene ville så gjerne. Og jeg vet at han kommer til å bli storfornøyd med den. Det jeg lurer på er om noen har prøvd den? Blir den for avansert for en 4 åring, eller vil han kunne bruke den litt selv også?

Fortsetter under...

Har bare såvidt prøvd den litt i butikken...den virker ganske så spesiell ja :)

Den skal visst ha tre forskjellig humør, den skal kunne fjernstyres av en eller "leve av seg selv"...den kan være venn eller fiende.

Masse knapper og muligheter.

Jenta som viste meg den i butikken skjønte ingen ting...vi fikk det søte dyret til å hilse, gå og spiringe...men ingen av oss skjønte hvordan vi hadde klart det.

Han som var "ekspert" på disse dyrene var ikke tilgjengelig.

Vel...de følger dog med en bruksanvisning...og unger er jo veldig lærevillige da... :)

Jeg har ikke prøvd den selv.

Den anbefales fra 8 år, og er ganske avansert.

http://www.edwis.no/aktuelt/aarets_leke.asp

Skal en 4-åring leke med den uten å ødelegge den, tror jeg det er lurt om en voksen setter seg inn i sakene først, og lærer junior knepene etterpå. De færreste 4-åringer kan lære seg å programmere noe, men de kan håndtere en styringsmekanisme.

Den krever en haug batterier til både selve dingsen og fjernkontrollen, så pass på å ha dette i huset.

Hvis det er den roboraptor-tingen, sa ei som jobber i en lekebutikk her at guttene hennes hadde prøvd både den og "robopet", og robopet var mye artigere. Så ho anbefalte heller den :o)

Men den er jo så stygg,- dinosauren synes jeg er litt morsommere ;-)

(har ikke prøvd den selv, men en jeg kjenner får den til jul)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...