Gå til innhold

juleteater for barn i trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest julemamma...

Er det noen av dere som har vært og sett Julestemning eller Plutti Pluttipott i Trondheim i disse juletider? Sistenevnte er vel ferdig allerede, men... noen som har sett Julestemning?

Hva handler det om? Er det verdt å se? Har lyst til å ta med barna på noe sånt før jula kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210045-juleteater-for-barn-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest julemamma...

Er det billetter igjen til Julestemning nå da? Vi så det i fjor, koselig, men _veldig_ amatørmessige skuespillere. :o) Ungene (da 4 og 6 år) likte det veldig godt.

Ja, det er noen få billetter igjen. Har noen forbindelser der, så det er bare å komme når det måtte passe for oss selv...

Har hørt at det er veldig populært, og omtrent bare utsolgt, så det kan kanskje være verdt å se for barna, i alle fall?

Ja, det er noen få billetter igjen. Har noen forbindelser der, så det er bare å komme når det måtte passe for oss selv...

Har hørt at det er veldig populært, og omtrent bare utsolgt, så det kan kanskje være verdt å se for barna, i alle fall?

Min var osm sagt, 4 og 6 år i fjor og de elsket det! :o)

Gjest julemamma...

Min var osm sagt, 4 og 6 år i fjor og de elsket det! :o)

Vi dro i kveld vi. Det var kjempeartig jo! Jeg lo så tårene trillet, og ungene som spilte var jo imponerende flinke de også!

Fikk jo skikkelig julestemning av det der, det var ikke mye plastikkjul å se! Ekte trær, gode, gammeldagse nisser, og i det hele tatt...

Synes faktisk ikke skuespillerne var så amatørmessige jeg. Kanskje ikke proffe, men de visste å fenge publikummet sitt!

Vi blir nok å dra tilbake neste år også, ja!

:o)

Vi dro i kveld vi. Det var kjempeartig jo! Jeg lo så tårene trillet, og ungene som spilte var jo imponerende flinke de også!

Fikk jo skikkelig julestemning av det der, det var ikke mye plastikkjul å se! Ekte trær, gode, gammeldagse nisser, og i det hele tatt...

Synes faktisk ikke skuespillerne var så amatørmessige jeg. Kanskje ikke proffe, men de visste å fenge publikummet sitt!

Vi blir nok å dra tilbake neste år også, ja!

:o)

Jeg tror ikke de samme ungene spiller fra år til år. :o)

Men han var imponerende han fjøsnissen da! :o)

Annonse

Gjest julemamma...

Jeg tror ikke de samme ungene spiller fra år til år. :o)

Men han var imponerende han fjøsnissen da! :o)

Hehe... ja... lo så tårene trillet jeg i alle fall! Makan til hyper fyr!

Ungene spiller visst to år hver, i år er det sønnen til han Tore Johansen (Gjertrud/Hansi) og datteren til en eller annen operasanger fra Byneset som spiller, i tillegg til en gutt som har vært med to år tidligere, og ei jente til som jeg ikke er så sikker på hvem er...

Snakket med fjøsnissen etter showet, serru :) Han var helt svett, det sier jeg ikke noe på!

*Ler*

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...