Gjest Samboer ønsker seg... Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Noen her som vet hvor man skaffe dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vet ikke, men sørg for å kjøpe med øreklokker i tillegg, dette er ikke bra for hørselen:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hva i all verden skal han med det? Bruke dem når han ligger på sofaen og ser fotball og vil du skal hente en kald øl til ham? 0 Siter
Gjest Samboer ønsker seg... Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vet ikke, men sørg for å kjøpe med øreklokker i tillegg, dette er ikke bra for hørselen:-) Spørsmålet mitt dreide seg om hvor jeg kanskje kunne skaffe det, ikke hvor vidt dere synes min samboer er gal, hva han skal med det eller slik ting. Kanskje litt andre grunner enn at jeg skal hente en øl, det er nemlig bare å spør... Ja selvfølgelig henter jeg det kjære! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.