Gå til innhold

Babydukke til 2,5 åring

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har en jente på 5,5 fra før er jeg ny i dukke "gamet". Den eldstes dukker har alltid bare støvet ned i en krok. Null interesse what so ever. MEn, nå begynner lillesøster å interessere seg for "baby". Hun har selvsagt glatt konfiskert storesøsters dukker, men jeg tenkte nå at hun skulle få en litt fin baby dukke selv da. Gjerne en med "lyd", og litt aktiviteter rundt (flaske, smokk) og som i tillegg er litt søt? Hun har arvet en babyborn - de synes jeg er grusomme, og de er ikken noe gode å holde i heller.

Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210078-babydukke-til-25-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babydokke med myk kropp er ok for de minste. Den trenger ikke være så stor som babyborn heller.

Tror den lillesøster leker mest med nå heter Happy Friends, og den er ca halvparten så stor som en babyborndokke. Mye greiere å bære med seg rundt.

Bare et lite tips.

Da vi kjøpte en dukke med "ordentlig" hår, ble det mye mer interessant med dukker.

Det var en ganske babyliknende dukke, men altså MED hår.

Hun var da ca 2 1/2 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...