Gå til innhold

hva får 5 og 6 åringene deres til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 6 1/2 år får en stor eske Lego. Eye Toy spill til PlayStation, sølv barneskje, og $50 som reisepenger til vi skal på ferie i påska.

Skrevet

Har ikke kjøpt noen julegaver ennå... Kjenner panikken kommer snikende!

Lurer på enten key-board, PS 2 m/Eye Toy eller Game Boy til 5-åring. Nye ski kanskje også, men tror jeg holder det utenom jul.

Skrevet

Gutten vår på 5 1/2 får en lego politistasjon. Regner med at det blir stor suksess:)

Gjest Mariamamma
Skrevet

Jenta vår på 5 får en helt vidunderlig prinsessekjole fra Sprell, og Askepop (dansk musicalfilm) som hun bare er helt forelsket i, og Reisen til julestjernen-film (sliter med kikhoste så da er det greit med litt underholning, syns vi).

Gjest mamsen&papsen
Skrevet

Her får jentene Playstation 2 (en konsoll sammen), ett spill til hver, EyeToy3 og SingStars, så får de div klær, øredobber, CD-holder, perler og gamasjer....tror det var alt fra mamsen og papsen.

Skrevet

Våre to (4 og 5,5) får PS2 + spill av oss foreldre. Gutten på 4 får lego politistasjon og jenta får lego flyplass. Dette har de ønsket seg lenge.

Ellers vanker det ski på begge fra morfar. Hva som dukker opp fra resten av familien vet jeg ikke ;o) Gleder meg til julaften!

Skrevet

Har ikke kjøpt noe enda. Minsten ønsker seg ingenting. Han kommer ikke på noe han ønsker seg. Hodet mitt er helt tomt, jeg kommer ikke på noe han trenger heller.

Jeg tenker på å kjøpe skøyter til eldstemann, han har vokst fra skøytene fra i fjor. Minsten har arveskøyter etter storebror. Han har også arvede ski, arvet sykkel, og han fikk akebrett med ratt til jul i fjor som fortsatt er veldig pent brukt.

Får lese tråden nedover og se om jeg finner noen gode tips..

Skrevet

I år får 5 åringen Barbie slott og 2 åringen får duplo prinsesse slott.

Skrevet

Femåringen min får rattkjelke og kanskje noen klær til jul.

Gjest snart er det jul....!
Skrevet

6-åringen får stjernekikkert, trillekoffert og slalombriller (fikk utstyr i høst) fra oss.

Fra andre vet jeg hun får barbie som heter det samme som henne, sminkehode, slalomhjelm, bøker, diddline-ting, klær og mer til.

2-åringen får dukkehus, maleskrin og sengetøy fra oss.

I tillegg vet jeg om mange bøker og klær, lego, bilde til rommet, og rosa Disney gyngehest.

Skrevet

Eldstejenta på 10 år, får Harry Potterboka + en mp3-spiller.

Mellomstemann på 6 år, får Dino 2010-Lego og minstemann som da blir 7 måneder, får gåbil + noen leker.

Skrevet

Jenta vår på snart 6 får en Nintendo DS (denne Nintendogs) som vi har spleiset på sammen med besteforeldre.

Denne har hun ønsket seg i hele høst.

Skrevet

Jenta vår på snart 6 får en Nintendo DS (denne Nintendogs) som vi har spleiset på sammen med besteforeldre.

Denne har hun ønsket seg i hele høst.

En barne-CD spiller slik at ungene kan høre på lydbok om kvelden - en CD spiller som "tåler en trøkk" fordi hun har en lillebror som kommer til å kaste den fra både her og der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...