calendula Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ser at mange kjøper Playstation2 til småungene sine. Jenta vår på 5 har aldri ytret ønske om PS2, heldigvis, for jeg er sterkt imot det som jeg oppfatter som passiviserende leker. Men jeg innser at jeg sikkert må bøye meg om en stund. Når fikk barna dine Playstation? Lærer de noe eller er det ren underholdning? Fint om noen vil opplyse meg om PSs gode sider... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi har ikke. Eldstemann er 9 år. Det er ikke så mange av vennene heller som har (tror jeg), det er lite snakk om playstation her ihvertfall. Men jeg tror tvspill er mer utbredt blant gutta i nabolaget. 0 Siter
Gjest h76tre Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi har ikke. Eldstemann er 9 år. Det er ikke så mange av vennene heller som har (tror jeg), det er lite snakk om playstation her ihvertfall. Men jeg tror tvspill er mer utbredt blant gutta i nabolaget. Ungene? Det var gubben gitt! Og han sitter med det til langt utover kveldene, irriterer vettet av meg ;-) Jeg har ikke involvert 5-åringen i playstationspill enda, han får sitt første spill til jul. Vi kjøpte Eyetoy (??): Et playstationspill der man beveger seg foran et medfølgende kamera, og så vises aktiviteten på tv-skjermen. De gav det god karakter på Pysjpopbaluba forrige lørdag 0 Siter
Gjest Trutte Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg er faktisk overrasket over at det virker som om såpass mange her inne kjøper tv-spill o.l til 5-6 åringer. Så noen her skrev at de skulle kjøpe MP3-spiller til 6åringen i julegave. Hva i alle dager skal en 6åring med noe slikt? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ungene? Det var gubben gitt! Og han sitter med det til langt utover kveldene, irriterer vettet av meg ;-) Jeg har ikke involvert 5-åringen i playstationspill enda, han får sitt første spill til jul. Vi kjøpte Eyetoy (??): Et playstationspill der man beveger seg foran et medfølgende kamera, og så vises aktiviteten på tv-skjermen. De gav det god karakter på Pysjpopbaluba forrige lørdag Eyetoy er kjempefint spill. Det aktiviserer barn på en god måte. Barn som trenger motorisk trening har veldig godt utbytte av dette. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 her i huset er det samboeren som spiller playstation. ungene er såpass små ennå at de ikke spiller, men vi kommer til å ha restreksjoner på spilletid når det blir aktuelt... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg er faktisk overrasket over at det virker som om såpass mange her inne kjøper tv-spill o.l til 5-6 åringer. Så noen her skrev at de skulle kjøpe MP3-spiller til 6åringen i julegave. Hva i alle dager skal en 6åring med noe slikt? ååh jeg husker min gutt når han var 3 år og satt der å hørte barnas beste viser på walkman, da koset han seg skal jeg si deg! 0 Siter
Gjest Trutte Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 ååh jeg husker min gutt når han var 3 år og satt der å hørte barnas beste viser på walkman, da koset han seg skal jeg si deg! Det kan de vel høre på CD-spilleren på stua? Livsfarlig å sende en unge utendørs med musikk på ørene f.eks. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Våre fikk PS2 til jul i fjor. Da var de 5 og snart 4 år gamle. Vi spiller fint lite. Kanskje 1 time i måneden i snitt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Det kan de vel høre på CD-spilleren på stua? Livsfarlig å sende en unge utendørs med musikk på ørene f.eks. Nei ut i trafikken trenger de da vel ikke med musikk på ørene. 0 Siter
Gjest Trutte Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Nei ut i trafikken trenger de da vel ikke med musikk på ørene. Akkurat. Om de uansett bare skal bruke den inne, kan de vel høre på en vanlig cdspiller. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Akkurat. Om de uansett bare skal bruke den inne, kan de vel høre på en vanlig cdspiller. Den må da være fin å bruke i bil m.m også? Slipper å dra med seg en haug plater 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ungene har ikke spilt det. Men gubben ble i hvertfall veldig passiv av det... 0 Siter
calendula Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Trenger altså ikke å engste meg for alt som ungene ikke får med seg fordi de ikke har Playstation :-) 0 Siter
emin Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vi har ikke PS, men vi har Nintendo. Gubben sin....datteren vår ofrer den ikke et blikk engang, men nå har hun sett prinsessespill så nå kommer det vel snart. *angst* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Her i huset er det bare mor som har Playstation. ;oD 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Vi har ikke PS eller noe annet lignende. Ungene spiller spill på PCen, og har ikke ytret noe ønsket om noe annet heller. Men jeg ønsker meg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.