Gå til innhold

Harry Potter PC-spill for 10 åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror Harry Potter-spill passer for barn i alle aldre. GIN skriver at det er en aldersgrense på 3 år, men det er nok bare det at spillet ikke fins skummelt. Det er ikke dermed sagt at spillet kan være aktuelt å mestre for en treåring. Jeg vil tro at et slikt spill er topp for en tiåring (eller en åtteåring eller en tolvåring, for den saks skyld). Jeg har da venner i tjueårene også som har spilt seg igjennom det ;)

...vi fikk også Harry Potter spillet i DVD-pakken vi fikk. Og utpå spillet står det 3+... passer ikke heeelt med filmene nei! Så hvilket spill er egentlig dette? Er det et enkelt "småbarn-spill"??

Det er ikke et enkelt småbarnsspill! Det er bare det, som Caloni sier, at spillet ikke er skummelt. :o)

Sønnen min på 6 sitter ofte sammen med søsteren på 15 og spiller Harry Potter. Hun sier han er veldig interessert, men mestrer egentlig ikke spillet så godt. Så jeg tror det går helt fint for en 10-åring.

Og som de andre sier, det med 3+ har ikke nødvendigvis noe med aldersgruppa det _passer_ for å gjøre (det står ofte 3+ på avanserte sportsspill også), det er mer som en kinosensur - ingen grove voldsscener f.eks.

Gjest ny medlem

...vi fikk også Harry Potter spillet i DVD-pakken vi fikk. Og utpå spillet står det 3+... passer ikke heeelt med filmene nei! Så hvilket spill er egentlig dette? Er det et enkelt "småbarn-spill"??

:o) har du også meldt deg inn i Home barnefilmer ?

Vi fikk DVD-filmer her om dagen, bestilte ikke Harry Potter spillet (velkomsttilbudet), da vi allerede har det, men fikk det allikevel, så vi skal pakke det inn å gi det bort til jul.

10 åringen vår syns spillet er vanskelig, så jeg reagerte også litt på at det står 3+, men som flere sier så er det nok fordi at det ikke er et skummelt spill.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...