Gå til innhold

Troll?

Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kalte nok ikke brukerne paranoide da jeg var webbis, men nå er jeg bruker selv og kan kalle en spade for en spade.

takk for informasjon.

• Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

152

• ShitDiddelyDo

55

• Glimtipper

34

• mariaflyfly

32

Skrevet

Jeg var ikke her i natt. Tar utgangspunkt i det webmaster selv bekrefter i et av innleggene i denne tråden; nemlig at webbisene også har andre nick som de operer med jevnt og trutt her inne.

"2. Personer som jobber som webmaster har anledning til å bruke doktoronline som privatperson. Det forventes at man klarer å skille rollene som privat bruker og webmaster, og at man ikke benytter seg den ekstra informasjon man har tilgang på som webmaster dersom man deltar i diskusjonstråder som privatperson.

3. Det er flere personer som fungerer som webmaster."

See?

:)

Jeg forstår det.

Og jeg tror faktisk webbis klarer utmerket godt å skille disse rollene.

Derfor ser jeg heller ikke problemet.

Skrevet

Jeg lurer på om du ikke har rett i at både Sør og MrKahn er webbis.

For hvor ble det av Sør etter at Kahn forsvant?

Begge er som forsvunnet i havet.

Og Flisa er som kjent gift med MrKahn, og skriver at hun vet hvem webbis er.

Jeg tror faktisk Sør, MrKahn og Webbis er en og samme person.

+ at Vincent er prippen, og Ulv er jo nesten alle.

Men hvem er da blondinene? Det er nok det avgjørende spørsmålet.

_Du_ er blondinene! *dirrende pekefinger i din retning*

Skrevet

jeg har merket at mange av de som "forsvarer" webbis kommer med personangrep mot oss andre, mens vi argumenterer

Ja det er det som skjer her nå ihvertfall.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

lol

Skrevet

Jeg har aldri blitt utsatt for drapstrusler.

Men det å være webmaster på dol er åpenbart ingen solskinnshistorie. :)

Ja, jeg er ihvertfall glad det ikke er jeg som har den jobben. :)

Skrevet

Hvis webmaster vet noe om mine hemoroider er han synsk, iom at jeg aldri skrev noe om det på dol den gangen jeg hadde tendenser etter en fødsel;)

Men nå vet han det, og nå vet du det. Jeg hadde faktisk hemoroider en gang i tiden.

Til orientering: Webmaster(ne) rekker ikke å les mer enn en brøkdel av innleggene her og de konsentrerer seg så absolutt ikke om spørsmål til fagpersoner.

Så det man spør en lege om bli neppe lest av webmaster uansett. De har nok med å overvåde bestemte fora hvor det er mye bråk, svare på mailer og klager, lese innlegg til kjente bråkmakere o.l., så det er hlet mikroskopiske sjanser for at de leser om enkeltbrukeres private og personlige problemer.

Skrevet

Ja, jeg blir ratt beskyldt for det også snart. :)

Skrevet

Skittkasting?? Jeg blir bare helt flirete her jeg sitter og leser! Du fremstår faktisk som godt over gjennomsnittet paranoid i denne tråden. ;)

Nå gir jeg meg ende over her, har det gått ut beskjed via msn om at vi som er sjokkerte skal kalles paranoide nå?

Begynner virkelig å lure her nå.

Ikke kommer det noen oppklaring fra webmaster heller som jeg og kanskje flere her har ventet på i dag.

Skrevet

jeg har merket at mange av de som "forsvarer" webbis kommer med personangrep mot oss andre, mens vi argumenterer

Dere legger ut om hvordan webmaster prater om dere på msn og så kaller du det å argumentere og ikke personangrep?

Skrevet

Poenget mitt var at det finnes problematikk som kan være mye mer sensitivt enn inkontinens. Jeg har skrevet om mye her inne, under anonymt nick, som jeg ikke vil at du og andre faste nick jeg prater mye med skal vite om meg. På samme måte som jeg selv ønsker å velge hvilke av vennene mine i RL jeg deler hva med.

"Jeg har skrevet om mye her inne, under anonymt nick, som jeg ikke vil at du og andre faste nick jeg prater mye med skal vite om meg."

Hvis du hr fulgt litt med i løpet av det siste året, så har du også fått med deg at webmaster (og andre i redaksjonen) ikke har noen funksjon som automatisk viser at "denne personen her bruker egentlig et annet fast nick enn h*n gjør nå". Dette medfører at, for at det du beskriver over skal skje, så må webmaster sitte aktivt å lete etter slike ting. Og tro meg - det er ikke _så_ spennende og interessant hva mer eller mindre anonyme brukere i et forum man jobber med sier.

".........................................."

Gjest Cezalion
Skrevet

Til orientering: Webmaster(ne) rekker ikke å les mer enn en brøkdel av innleggene her og de konsentrerer seg så absolutt ikke om spørsmål til fagpersoner.

Så det man spør en lege om bli neppe lest av webmaster uansett. De har nok med å overvåde bestemte fora hvor det er mye bråk, svare på mailer og klager, lese innlegg til kjente bråkmakere o.l., så det er hlet mikroskopiske sjanser for at de leser om enkeltbrukeres private og personlige problemer.

Det har h*n/de ikke tid til, men h*n/de har tid til å delta som en vanlig bruker i diskusjoner?

Gjest Ikke noe morro.
Skrevet

Det er bra.

Skrevet

"eg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting."

Ja, for andre forum har jo ikke webmaster...:-)

".........................................."

Det var kanskje litt dumt sagt av meg. skal ikke bruke noe forum til sensitive spørsmål lengre.

Skrevet

ja

Hvor? Når enkelte fremstår som hylende paranoide, og snakker om at webmaster (og sikkert resten av redaksjonen og staben) helt sikkert samler opp sensitiv informasjon og e-post adresser, og tar med seg listen på fest og sitter og ler av alle "interessante" inkontinens-opplysningene etc., så er det ikke "personangrep" å kalle en spade for en spade. Dette har for lengst overskredet grensen for det latterlige.

"..........................................."

Skrevet

Nå gir jeg meg ende over her, har det gått ut beskjed via msn om at vi som er sjokkerte skal kalles paranoide nå?

Begynner virkelig å lure her nå.

Ikke kommer det noen oppklaring fra webmaster heller som jeg og kanskje flere her har ventet på i dag.

-ler høyt- Fin måte å bevise at du er paranoid på.

_Selvfølgelig_ snakker alle om deg, midia. Vi sitter på MSN hele gjengen, faktisk. Du er den eneste som er utestengt fra det og vi bruker all vår fritid på å snakke om deg og ditt.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Dere legger ut om hvordan webmaster prater om dere på msn og så kaller du det å argumentere og ikke personangrep?

Nei, hvis du leser hele tråden så har jeg aldri skrevet det. Jeg har gjentatte ganger skrevet at jeg ikke har beskyldt webbis for å baksnakke oss. Likevel har jeg blitt kallt paranoid. Og det bare pga av jeg skal forklare "forsvarerende" at vi må få lov å reagere og bli usikre

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg ikke mener å kaste dritt til deg eller andre. Hvis du tar det sånn får jeg bare beklage.

Men tråden har sklidd ut til det parodiske, og svarene kommer deretter.

Har bare fått litt for mye skittkasting den siste timen så det er akkurat som om noen har gitt beskjed om at nå tar vi de sjokkerte å pepprer dem litt.

Gjest Ikke noe morro
Skrevet

Skittkasting?? Jeg blir bare helt flirete her jeg sitter og leser! Du fremstår faktisk som godt over gjennomsnittet paranoid i denne tråden. ;)

Du fremstår faktisk som godt over gjennomsnittet paranoid i denne tråden. ;)

Det bør man ha forståelse for.

Om man føler at man har skrevet sensitive ting som ingen bør vite om, er det ikke rart at man blir litt paranoid.

Skrevet

H*n trenger da ikke å nevne webmasterjobben i en jobbsøknad.

Webmaster trengs det helt sikkert men ikke en som er kamerat med en gjeng dolere og kan diskutere et nick og alt vedkommende har skrevet på msn.

"H*n trenger da ikke å nevne webmasterjobben i en jobbsøknad."

1. Man vil gjerne bruke de referansene man har når man søker jobb.

2. Hvis man har blitt sparket p.g.a et slikt lovbrudd, så kan man ikke være sikker på at det ikke "kommer ut".

Det kan godt hende CIA drepte Elvis. Det _er_ mulig!

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...