Gå til innhold

Regulerbare skøyter

Anbefalte innlegg

Gjest labolina
Skrevet

Har fått i oppdrag fra min mor å handle regulerbare skøyter til et av barnebarna (dvs. mulig å regulere størrelsen på skøytene ved å skru på en skrue, visstnok). De selges på en butikk jeg har noen fordommer mot (har aldri vært der, men innbiller meg at det de selger er av dårlig kvalitet). Er derfor litt skeptisk. Er det noen som har prøvd slike skøyter og er de verdt et par-tre hundrelapper?

Skrevet

Er det "skøyter" som du skrur fast på skoen du mener ?

Har ikke sett de på mange mange år.

Gjest labolina
Skrevet

Er det "skøyter" som du skrur fast på skoen du mener ?

Har ikke sett de på mange mange år.

Nei, det er IKKE skøyter man skrur fast på sko, men en skøyte med regulerbar sko (på en måte). Vanskelig å forklare...

Skrevet

Nå har ikke jeg vært borti slike skøyter, men jeg ville heller satset på et par gode hockeyskøyter.

Skrevet

Heisann.

Har ikke erfaring med slike skøuter, men de anbefalte de veldig på G-sporten på det lokale kjøpesenteret. Og, hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel slike skøyter gubben har kjøpt til eldstemann. Skøyter må til, det, når vi har fått ny skøytebane i nærmiljøet.

Uansett, lykke til med handlingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...