Gjest labolina Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Har fått i oppdrag fra min mor å handle regulerbare skøyter til et av barnebarna (dvs. mulig å regulere størrelsen på skøytene ved å skru på en skrue, visstnok). De selges på en butikk jeg har noen fordommer mot (har aldri vært der, men innbiller meg at det de selger er av dårlig kvalitet). Er derfor litt skeptisk. Er det noen som har prøvd slike skøyter og er de verdt et par-tre hundrelapper? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Er det "skøyter" som du skrur fast på skoen du mener ? Har ikke sett de på mange mange år. 0 Siter
Gjest labolina Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Er det "skøyter" som du skrur fast på skoen du mener ? Har ikke sett de på mange mange år. Nei, det er IKKE skøyter man skrur fast på sko, men en skøyte med regulerbar sko (på en måte). Vanskelig å forklare... 0 Siter
Velouria Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Nå har ikke jeg vært borti slike skøyter, men jeg ville heller satset på et par gode hockeyskøyter. 0 Siter
rudolfine Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Heisann. Har ikke erfaring med slike skøuter, men de anbefalte de veldig på G-sporten på det lokale kjøpesenteret. Og, hvis jeg ikke tar helt feil, så er det vel slike skøyter gubben har kjøpt til eldstemann. Skøyter må til, det, når vi har fått ny skøytebane i nærmiljøet. Uansett, lykke til med handlingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.