ringerikskringla Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 i dag kommer mamma og tar jule vasken for oss. hun har vaskedilla og hun har som regel ikke fått satt fra seg veska før grønnsåpa er fremme. min mann og jeg jobber masse før jul og det er nydelig og komme hjem etter jobb og grønnsåpe lokten slår mot meg. og jeg lover dere att det er ikke en støvdott i dette huset når hun reiser hjem på søndag. så kjære lillemus min mor har nok arvet det etter vår kjære mormor.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hm, er du og Lillemus kusiner? *noterer* 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg??? Jeg hater vaskebøtta! ) Hos meg formerer hybelkaninene seg i fri utfoldelse! ))) Men jeg har vasket og støvsugd nå før jeg begynte å pynte sist helg da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hm, er du og Lillemus kusiner? *noterer* Jepp. ) Det er ingen hemmelighet her inne det skjønner du. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jepp. ) Det er ingen hemmelighet her inne det skjønner du. Hehe, følger ikke med jeg, og hadde det ikke vært fordi vi skrev om dette nå, ville jeg antakelig glemt det i morgen. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jepp. ) Det er ingen hemmelighet her inne det skjønner du. Hadde ikke jeg fått med meg heller! ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Nyt det i langdrag. Har en svigermor som gjør litt her i ny og ne. Ikke fullgod kvalitet på arbeidet, men pyttsann. Superfornøyd da det skjer jeg:-) 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Hadde ikke jeg fått med meg heller! ;-) vi er kusiner og har vel tilbrakt alle sommer ferier sammen siden vi begynte i 1 klasse.da ble jeg sendt til vår mormor når skolen sluttet og var hos henne hele sommeren på landet sammen med lillemus. det var tider det lillemus!! og så mye moro vi hadde sammen.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 vi er kusiner og har vel tilbrakt alle sommer ferier sammen siden vi begynte i 1 klasse.da ble jeg sendt til vår mormor når skolen sluttet og var hos henne hele sommeren på landet sammen med lillemus. det var tider det lillemus!! og så mye moro vi hadde sammen.. *Hihi* Jeg husker at jeg klemte sammen en campingstol mens du satt i den, den var jo min! ;o) Men vi hadde utrolig mye moro ja! ) Det var den tiden det var sol og varmt hele sommeren det... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Åh, du har ikke mora di på utlån vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.