lex Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Noen som kan foreslå et spill som passer for en 5-åring. ("Gammeldags, manuelt" spill ikke pc, ps.) Om det skulle spille (sic!) noen rolle er det ei jente, hun er ganske tålmodig og har god forståelse for tall, men kan ikke lese. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Den forsvunnede diamant, Ludo, Kinasjakk, UNO kortspill er en slager her i huset. 0 Siter
lex Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Den forsvunnede diamant, Ludo, Kinasjakk, UNO kortspill er en slager her i huset. Ja, kanskje rett og slett Uno. Finnes dessuten i mange forskjellige utgaver (dekor). 0 Siter
lex Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Stigespill! :-) Husker jeg likte Stigespill selv. Kanskje litt kjedelig for voksne som "må" være med, men ganske raskt unnagjort. 0 Siter
tigger Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 4 på rad er et ok strategispill. Gjett hvem er også et morsomt spill som er utviklende. Kinasjakk kan være gøy i den alderen. yatzy, kortspill, svarteper og uno egner seg for 5-åringer Hvis du går i en velassortert lekebutikk vil du finne mange gode tips. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Junior Monopol, UNO, Ludo, moromix og stigespill er det vi spiller mest av her i huset vi har to jenter på 4 og 6 år. Jeg har lett mye etter den forsvunnede diamant, men har ikke funnet det noe sted desverre for det syns jeg selv var så morsomt da jeg var liten. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Junior Monopol, UNO, Ludo, moromix og stigespill er det vi spiller mest av her i huset vi har to jenter på 4 og 6 år. Jeg har lett mye etter den forsvunnede diamant, men har ikke funnet det noe sted desverre for det syns jeg selv var så morsomt da jeg var liten. Finnes ikke den forsvunne diamant lenger? Jeg hadde tenkt å kjøpe det. 0 Siter
yellow Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Finnes ikke den forsvunne diamant lenger? Jeg hadde tenkt å kjøpe det. Jo det finnes det....kjøpte det for under et år siden..... ..men husker ikke i hvilken butikk...tror foresten jeg så det når jeg var ute i sted.....var på obs, lekebutikken...og pytt i panne butikken.....det var på en av de butikkene... 0 Siter
Velouria Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Finnes ikke den forsvunne diamant lenger? Jeg hadde tenkt å kjøpe det. Mulig det finnes et sted, men de har ikke hatt det i noen av de lekebutikkene jeg har vært ei heller bokhandlene. Si fra om du finner det i en kjede eller noe da, så har jeg kanskje flaks å kan finne det engang jeg også. Og forøvrig syns jeg det er supert at du kjøper spill! Det er alltid koselig å fa skikkelige gaver og ikke bare sånn dritt med tusen smådeler som blir liggende rundt hele huset 0 Siter
yellow Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Mulig det finnes et sted, men de har ikke hatt det i noen av de lekebutikkene jeg har vært ei heller bokhandlene. Si fra om du finner det i en kjede eller noe da, så har jeg kanskje flaks å kan finne det engang jeg også. Og forøvrig syns jeg det er supert at du kjøper spill! Det er alltid koselig å fa skikkelige gaver og ikke bare sånn dritt med tusen smådeler som blir liggende rundt hele huset Jeg så det i dag....enten på obs, lekebutikken eller pytt i panne butikken......(husker ikke hvilken, bare vet jeg så det på handlerunden) :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg så det i dag....enten på obs, lekebutikken eller pytt i panne butikken......(husker ikke hvilken, bare vet jeg så det på handlerunden) :-) Hmmm, det er en pytt og panne (tåpelig navn egentlig)her i byen, men jeg har aldri vært innom. Trodde det var en butikk full av ting man ikke har bruk for jeg og iallefall ikke leker. Får ta meg en tur dit, thanx! 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Junior Monopol, UNO, Ludo, moromix og stigespill er det vi spiller mest av her i huset vi har to jenter på 4 og 6 år. Jeg har lett mye etter den forsvunnede diamant, men har ikke funnet det noe sted desverre for det syns jeg selv var så morsomt da jeg var liten. Jeg sto faktisk å så på "Den forsvunne Diamant" på Europris i dag, så det er å oppdrive 0 Siter
yellow Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hmmm, det er en pytt og panne (tåpelig navn egentlig)her i byen, men jeg har aldri vært innom. Trodde det var en butikk full av ting man ikke har bruk for jeg og iallefall ikke leker. Får ta meg en tur dit, thanx! Har aldri helt skjønt det navnet...*s* Nesten litt sånn Nille butikk spørr du meg....litt av alt..:-) Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Junior Monopol, UNO, Ludo, moromix og stigespill er det vi spiller mest av her i huset vi har to jenter på 4 og 6 år. Jeg har lett mye etter den forsvunnede diamant, men har ikke funnet det noe sted desverre for det syns jeg selv var så morsomt da jeg var liten. Extra Leker har! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Mulig det finnes et sted, men de har ikke hatt det i noen av de lekebutikkene jeg har vært ei heller bokhandlene. Si fra om du finner det i en kjede eller noe da, så har jeg kanskje flaks å kan finne det engang jeg også. Og forøvrig syns jeg det er supert at du kjøper spill! Det er alltid koselig å fa skikkelige gaver og ikke bare sånn dritt med tusen smådeler som blir liggende rundt hele huset Takk:) Vet du forresten om spillet Frøken detektiv finnes? Jeg spilte det mye da jeg gikk på barneskolen. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Da min eldste var fem hadde han stor glede av Den forvunnede diamant,Stigespillet, ludo og uno. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Finnes ikke den forsvunne diamant lenger? Jeg hadde tenkt å kjøpe det. Jo, det finnes. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hmmm, det er en pytt og panne (tåpelig navn egentlig)her i byen, men jeg har aldri vært innom. Trodde det var en butikk full av ting man ikke har bruk for jeg og iallefall ikke leker. Får ta meg en tur dit, thanx! Jeg kjøpte Lego-fotballbanen til halv pris på Pytt&Panne her i Trondheim tidligere i høst! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Junior Monopol, UNO, Ludo, moromix og stigespill er det vi spiller mest av her i huset vi har to jenter på 4 og 6 år. Jeg har lett mye etter den forsvunnede diamant, men har ikke funnet det noe sted desverre for det syns jeg selv var så morsomt da jeg var liten. Diamanten har de da overalt! Bokhandlere, lekebutikker og alle steder de selger spill - har sett det overalt i Trondheim i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.