linko Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Har en niese som er glad i puslespill, og er vel over middels god til det også. Tenkte å kjøpe et puslespill til henne. Vurderte først 500 brikker, men dama på butikken mente det var altfor vanskelig (kanskje fordi de ikke hadde spesielt barnevennlige motiv - bare "kjedelige" landskapsbilder med 500 brikker). Overvurderer jeg henne dersom jeg kjøper puslespill med 500 brikker? Har en 5-åring selv som klarer 180... så 200 er ihvertfall for lite. 0 Siter
Speak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Har en 6-åring i huset. Ho er nok også over middels god på puzzlespill. Ho tar de på 200 alene uten problemer. (Dvs. at det gjorde ho nok da ho var omtrent 5) Da vi puzzler sammen tar vi de på 1000. (Og da pusler ho - ikke ser på). Tror jeg hadde gått for 500, men prøvd å finne et litt fint motiv. Dette kan jo være en koselig aktivitet for flere i familien. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Gå på en annen butikk og finn et tøft et med 500 brikker du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.